EN LITEN OPPDATERING

 

Annonse  | Lenker fra Nelly


MINE NELLY FAVORITTER JEG BARE MÅ HA!

 


 

Ja, Nelly har enda salg og nå er det opptil hele 70% rabatt! Nelly er desidert min favoritt nettbutikk og jeg kjøper jevnlig alt fra både klær til sko der, de har seriøst så mye fint.

 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN PÅ SALGET

 

Jeg tenkte jeg kunne vise dere mine favoritter fra Nelly akkurat nå og som jeg skal klikke med meg hjem! Noe av det er fra salget og noe er helt nytt, håper dere liker det!

 


 

ELLERS..

reiser jeg hjem fra Spania i morgen og som dere sikkert vet så skrev jeg tidligere om “en siste ferie sammen”. Jeg kjenner at jeg tenker mer og mer på det akkurat nå.. Vi reiser hjem i morgen og “den siste ferien er over” forhåpentligvis ikke, fordi vi skal klare dette hele familien, sammen. Jeg har hatt en utrolig fin og hyggelig ferie her nede, men nå er jeg klar for å komme hjem og slappe litt av før jeg skal ut på en ny reise igjen med gode venner! I mellomtiden skal jeg være med mamma og støtte henne gjennom ting som skal skje videre♡


CHILL

COLLEGEGENSER HER  (40% RABATT – 479 KR)

JOGGEBUKSE HER  (30% RABATT – 314 KR)

SNEAKERS HER  


ALL BLACK EVERYTHING

PLAYSUIT HER  (JEG HAR DENNE I ROSA) KUN 399 KR.

KJOLE HER  

JUMPSUIT HER  (50% RABATT – 199 KR FOR SETTET)


SUMMERVIBES

SANDALER HER

BADEDRAKT HER

SOLBRILLER HER


PRIKKEN OVER I – EN

SOLOLJE HER

VESKE/BAG HER

BRYN/VIPPESERUM HER  (60% RABATT – 199 KR)


DERE KOMMER DIREKTE INN PÅ NELLY SIN TOPPLISTE HER

Husk å still meg spørsmål i kommentarfeltet til denne ukens spørsmål!


Blogglisten
hits

8 kommentarer
    1. Hvilken andre gutter synes du var kjekkest i årets sesong av Paradise, utenom Erik da selvfølgelig 😉

    2. Den sololjen har ikke faktor!! Det er helt nødvendig å ha faktor, vet om noen som har fått hudkreft pga å ikke bruke solkrem bl.a. Dumt å reklamere for et produkt uten faktor, det er superviktig å bruke det 🙂

    3. Håper så inderlig at det ordner seg for mammaen din, deg og familien din. Jeg har selv en forelder med nyoppdaget alvorlig kreft, og kjenner meg så mye igjen i det du skriver. Det er vanskelig å forutse framtiden, så vi kan ikke gjøre annet enn å ta vare på hva vi har her og nå ❤

    4. Hvor mye veier du og hvor høy er du? Er du nøye på kostholdet? Hvor mye og hva trener du i løpet av uka? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg