VI BODDE PERFEKT

 

Annonse


 

SCANDIC BYPORTEN


 

Under finalefesten på Paradise Hotel var jeg og “Erik” så heldige å få bo på Scandic Byporten som ligger super sentralt midt i Oslo! Vi hadde suite hele helgen med god plass til både stylister og frisører som gjorde finaledagen vår perfekt. Både Ine, Karoline og Ina fikk oppleve det samme med en fantastisk service! Grunnen til at jeg skriver “vi” er fordi Erik også var med, hehe, det får dere se på bildene under.

 

3 reasons why I love Scandic Byporten:

♡ 
Det ligger super sentralt! Med en gang man går ut døren kan man hoppe på trikken eller bussen. Det ligger også rett ved Oslo S så man slipper å gå med kofferten gjennom hele Karl Johan, deilig.

♡ 
Fantastisk service! De som jobber der er vanvittig flink på god service og det lille ekstra. Jeg skal legge til bilder slik at dere kan se. 


Nydelige rom! Vi fikk rom i 5.etg med utsikt over hjerte i Oslo. Det var så koselig og passet oss perfekt på en så spesiell dag som dette!

 

Tusen takk til Scandic Byporten for at dere gjorde vårt opphold perfekt! Jeg anbefaler dere som skal bo på hotell i Oslo å ta en titt på dette HER.


 


 

Jeg elsker dette! Dette bilde lå så fint på senga mi da jeg kom inn. Erik fikk også være med på finalefesten og ikke minst sove sammen med meg <3 Det betydde faktisk utrolig mye for meg det bilde der. Jeg savnet Erik sinnsykt mye hele tiden! Spesielt denne dagen fordi vi begge satt sammen i en finale i lag. Se så fin og kjekk han er da!


 


 

De er så flinke og ikke minst kreative på Scandic Byporten! Se hvor personlig og fint de hadde stelt i stand for meg. Setter veldig stor pris på det


 


 

De hadde til og med skrevet et ark til meg ved siden av denne kurven, og kalte den Pandoras eske hehe! Så utrolig kreativt og morsomt. Her oppi fikk jeg ALT jeg trengte for å være perfekt rysta til en super finalefest! Alt i fra ansiktsmasker til sminke og snacks!


 


 

Her ser dere hvor sentralt det ligger! Elsker utsikten!


Blogglisten
hits

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg