PRIVATE BILDER FRA KAMERARULLEN


Dette bilde tok jeg da jeg satt i bilen utenfor Paradise Hotel rett før innsjekk. Det er ikke noe særlig fint, men minnerikt. Det var første gang jeg så Paradise Hotel i virkeligheten, så nydelig!



Finaledagen på Paradise Hotel og vår aller første kyssebilde, hehe



Dette bilde ble tatt samme dag som jeg kom hjem fra Mexico! Verdens beste venninner overrasket meg hjemme etter at jeg hadde oppholdt meg i Mexico i 2mnd, deretter gikk vi ut på byen og koste oss Alle burde ha så gode venninner som det jeg har.



Premierefesten til Paradise Hotel 2018.



Aller første gang jeg så meg selv på tv, ææ.



En hyggelig dag i Oslo, hvor jeg blant annet fikk se Julie igjen!



På pærrapreik med Erik og Julie.



Finalefesten



Jeg ler hver eneste gang jeg ser dette bilde i kamerarullen min, elsker det! Det får meg i så godt humør.



Meg og Newa dagen før premierefesten



Dette bilde ble tatt fra flyet over Mexico.



Min aller første bytur i Stavanger etter at jeg kom jeg fra Mexico.


Jeg har utrolig mange bilder på kamerarullen og det er ikke alle som har like god kvalitet. Gjerne legg igjen en kommentar i kommentarfeltet dersom dere ønsker at jeg skal lage flere slike innlegg! 

Også må jeg bare legge til at jeg setter så sinnsykt stor pris på dere som leser bloggen min og legger igjen kommentarer ikke minst! Det er så hyggelig ♡


Blogglisten
hits

7 kommentarer

Siste innlegg