UKEN SOM GIKK

 

Annonse⎟Lenker fra Nelly

KLÆR – STRADIVARIUS


Ukens tanke

At vi må sette større pris på det vi har i livet.
Som jeg skrev på dette blogginnlegget i går at jeg skulle jeg hadde satt større pris på ting tidligere. Det er rett og slett trist at vi er nødt for oppleve en form for motgang for å kunne forstå hvor mye de aller minste tingene i livet betyr.

 

Ukens høydepunkt

Reise på ferie med familien.
Dette er definitivt ukens høydepunkt. Det er ikke så ofte hele familien får reist på ferie sammen i og med at vi er en stor familie. Jeg syns det er utrolig hyggelig! Jeg vet at en del av dere lurer på om mamma er med, det er hun. Det er ikke det at vi har reist til Spania som er høydepunktet fordi det hadde vært akkurat det samme for meg hvor vi hadde reist, men det er det at familien er samlet for å lage nye minner sammen.

 

Ukens nedtur

Fly.
Jeg hater å fly. Jeg har så sinnsykt mye flyskrekk, men heldigvis har det blitt bedre det siste året ettersom at jeg har reist flere ganger med fly. Den værste flyturen var definitivt ned til Mexico da jeg måtte fly alene i så mange timer, ææ. Etter det har jeg bare flydd små turer rundt i Norge å det eneste som hjelper mot flyskrekken min er å fly mye. Det er viktig at flyskrekken ikke stopper meg fra å reise. Flyturen ned til Spania gikk greit å det hjelper veldig mye for dere som har flyskrekk å reise sammen med noen dere er glad i som kan støtte dere gjennom reisen! Jeg merker i hvert fall stor forskjell på det å reise alene og reise med noen man kjenner.

 

Ukens craving

All type mat.
Alltid når jeg er på ferie er så sinnsykt gira på mat hele tiden å det gjelder godteri også! Her i Spania har de veldig mye annerledes godteri i forhold til hjemme i Norge. Når jeg går på butikken oppdager jeg gjerne noe nytt og kjøper det, fordi jeg må smake det! Det er ikke alt som er like godt, men jeg liker å smake nye ting, spesielt godteri og is. Jeg har mine favoritter her nede allerede i og med at jeg har vært i Spania et par ganger i løpet av livet. 

 

Ukens antrekk

TOPP – HER   (UTSOLGT, KOMMER SNART)  |  SKJØRT –  STRADIVARIUS    |  SOLBRILLER –  STRADIVARIUS  Jeg elsker denne toppen! Den er så lett og fin å kan brukes til de aller fleste klesplaggene man vil. De har også lignende solbriller på Nelly .

 

Ukens innkjøp

♡ Klær for det meste, det kommer innkjøpsvideo etter hvert.

♡ Masse godteri fra Spania!!

 

Ukens must have

Denne toppen som dere sikkert har sett brukes den flittig!

TOPP – HER  (UTSOLGT, KOMMER SNART)

 

Ukens mest leste innlegg

1. HAR VI DET EGENTLIG GODT NOK?

2. JEG SAVNER HAN

3. BILDENE DERE ALDRI HAR SETT

 

Gjerne følg meg på sosiale medier:

 

 


Blogglisten
hits

10 kommentarer

Siste innlegg