HELLO SPAIN

 

Annonse | Lenker fra Nelly

TOPP – HER   BELTE – HER


FINALLY!

Endelig er jeg ute på reisefot igjen. Jeg elsker det! Denne gang er jeg i Spania å det er utrolig rart å tenke på at forrige gang jeg var i utlandet var det i Mexico. Tiden går altfor fort. I det siste har jeg vært sliten og trøtt å det skyldes nok mye stress i livet generelt. Reising, Erik som er på Farmen innspilling, mamma som er syk også videre, det er ikke meningen at mitt humør skal prege dere og blogginnleggene, men det har veldig stor betydning for både motivasjonen og humøret mitt. Ellers merker jeg allerede etter en dag at denne ferien passer meg perfekt. Jeg får brukt mye tid sammen med familien min samtidig som jeg får god tid til å slappe av. I dag lå jeg ved bassenget i et par timer mens jeg lytta til pusten min. Når man opplever det å være så sliten som jeg har vært den siste tiden gir kroppen beskjed om at nok er nok! Det var faktisk super deilig å bare ligger der uten musikk og mobil å bare slappe av. Det er noe jeg unner alle en gang i blant.

Vi er på ferie hos min kjære farmor som bor i Spania. Hun er helt fantastisk som lar oss få bo hos henne i flere dager, samtidig som hun verter oss opp med godt selskap og god mat! I går brukte vi kvelden på å komme oss på plass og pakke ut. Vi spiste mye god mat og snakket sammen. Jeg elsker det! Ellers ble den en tidlig kveld. 

I dag har vi vært ved bassenget og solt oss. Jeg elsker å shoppe, derfor tok vi turen innom Habaneras kjøpesenter som har helt sinnsykt mye fint! Jeg har shoppet utrolig mye, ææ, kanskje litt for mye. Det har seg slik at jeg trengte noen nye sommerklær i og med at det har blitt litt mer mat og alkohol enn trening og sunn mat den siste tiden. Gjerne legg igjen en kommentar i kommentarfeltet dersom dere ønsker en video/innlegg av innkjøpet mitt i Spania. Nå skal jeg ut å nyte varmen og sola mens den enda er oppe! Ellers tenkte jeg å ta mye bilder hver dag her nede slik at dere får se hva jeg driver med om dagene. Jeg syns selv det er veldig gøy å se på bildedryss fra andres ferier. 

 

Husk at det er enda opptil 50% rabatt på utvalgte produkter fra Nelly.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE INN PÅ SALGET


TOPP – HER   BELTE – HER

Hva ønsker dere at jeg skal blogge om denne ferien?

xoxo Ingrid


Blogglisten
hits

16 kommentarer

Siste innlegg