JEG ER MED I EN NY TV-SERIE


Hei dere!

Tiden har gått utrolig fort og Paradise Hotel er allerede ferdig på tv-skjermen. Tenk at de to månedene jeg var i Mexico og de to månedene det gikk på tv er over, tiden flyr! Det er nesten litt skremmende at tiden går så utrolig fort og at et så morsomt og spennende kapitel er over. Heldigvis er det ofte slik at når et kapitel lukkes, åpnes et nytt. Jeg kan endelig fortelle dere hva jeg har vært med på de siste ukene.

Jeg er med i årets sesong av kollektivet som dere kan se HER. 

Flere av årets deltagere på Paradise Hotel 2018 skal bo sammen i et kollektiv hvor dere kan få se vår hverdag og mye annet spennende som skjer. Jeg tror at dette blir utrolig morsomt og gøy for dere å se på! Det er flere sterke personligheter som over tid bor sammen å det er ikke alltid like enkelt skal jeg si dere. Jeg husker utrolig godt hvor vanskelig det var å blogge under innspillingen. Vi bodde der i flere dager hvor vi filmet hele dagen, samtidig kunne jeg ikke blogge om kollektivet i og med at det var hemmelig for dere da! Jeg måtte faktisk lyve en del, og blogge om andre ting, dessverre. Forresten, det er allerede ute to episoder og det vises gratis på viafree. 



Jeg håper dere får en ellers fin dag videre! 
Skal du se på kollektivet i år?

 

Gjerne legg meg til på Snapchat for å se min hverdag:

Blogglisten
hits

12 kommentarer

Siste innlegg