ERIK ER MED PÅ FARMEN KJENDIS

Bilde er hentet fra se og hør.


Endelig kan jeg fortelle dere hvorfor Erik forlot meg.

Han er med på farmen kjendis! 
Dette er så kult og jeg gleder meg utrolig mye til å se Erik på TV igjen, bare denne gang er det Farmen kjendis. Det jeg gleder meg aller mest til å se er hvordan han opptrer der inne og om han kommer til å være lik seg selv. Han er gutt med mye selvtillit og sterke meninger noe jeg tror kan være utfordrende for han der inne. Jeg er redd han kommer til å skryte seg selv opp i skyene og si at han er uslåelig i alt også er han egentlig ikke det. Det er så typisk han det. 

Jeg savner han utrolig mye. Det er godt å vite hvor han er og at han kommer til å klare seg fint. Dette er jo en konkurranse og jeg vet at han har et stort konkurranseinstinkt som kommer til å gjøre oppholdet hans spennende og gøy! Jeg håper for all del at han ikke tenker for mye på ting hjemme, men heller fokuserer på å vinne hele Farmen kjendis 2019. Det eneste jeg ser frem mot nå er å se han igjen ♡

Jeg håper at jeg ser en Erik som har det gøy, kommer overens med gruppen, men som også slår til med et par rampestreker (han kan gjerne spolere ukesoppdrag eller stjele egg) hehe. Dere kan lese mer om Farmen kjendis 2019 HER. 

Dere kan også se videoklipp av deltagerne HER.

Bilde er hentet fra Dagbladet

xoxo Ingrid

Følg meg gjerne på Instagram!

Blogglisten
hits

4 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om du tulla eller ikke, men hvis ikke: paradise Hotel ble ferdig innspilt for ca. 1 år siden elns. Altså alle deltagerne vet allerede hvem som vant osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg