JEG ER TILBAKE PÅ TV-SKJERMEN

T-skjorte:  Farmhouse, skinnbukse: Only


Jeg er i Juryen på Paradise Hotel!

ææ, jeg er kjempegira og endelig er jeg tilbake på tv skjermen igjen. Nå er det ikke mange uker igjen og det er helt sinnsykt å tenke på hvor fort tiden faktisk går. Jeg røyk ut i uke 8 av Paradise Hotel og jeg var den aller første av de som sjekket ut som fikk beskjed om at jeg var en del av juryen. Det er så utrolig gøy og jeg setter kjempestor pris på at jeg fikk muligheten til å være med på det. Jeg skal ærlig innrømme at det var helt forferdelig å sjekke ut av Paradise Hotel. Den boblen alle snakker om er der. Jeg husker godt at jeg tenke “hvorfor gråter de? de har jo bare vært der i tre dager..” Men når man er så langt borte hjemmefra og ikke har muligheten til å snakke med noen av de man er glad i hjemme, knytter man kjappere sterke bånd til hverandre fordi det er en stor trygghet rundt det. 

Da jeg sjekket ut av Paradise Hotel tenkte jeg at “nå skal jeg virkelig hjem til Norge igjen..”. Det var helt jævlig rett og slett. Det eneste jeg hadde lyst til var å gi både Erik og Newa en kjempestor og god klem fordi det var de to som gjorde oppholdet mitt perfekt der inne. Det var også kjempetrist at Julie ikke var der når jeg sjekket ut, og det var nok like trist for henne å se at jeg ikke var der når hun sjekket inn igjen. 

Men uansett jeg er i juryen!!!!

 

Syns dere at jeg fortjener å være en del av juryen? Gjerne legg igjen en kommentar  


Blogglisten
hits

18 kommentarer
    1. Men hvorfor blir det nevnt før episoden sendes? Du fortjener selvfølgelig å være i juryen, jeg bare skjønner ikke hvorfor du sier det nå.

    2. Er dette et spørsmål en gang? Du fortjener ikke å være i den teite juryen. Du fortjener så inni helvete å vinne hele PH sammen med Erik( som jeg fortsatt håper på skjer) Assa hvem andre skal vinne her?? Dere er de eneste personen som fortjener å vinne!!!! Derfor er det dritt at dere er i juryen fordi dere hadde fortjent MYE mer❤️ Nå som du og Erik ikke er med i spillet lengre er faen ikke PH mer vært å se på☹️ Så nå sitter jeg og venter til en av dere legger ut at Dere er tilbake til hotellet

    3. Oi oi oi så sint da. Det er ikke alle som gidder å ha viaplay vettu. Ser det like fint på TV. Derfor tenker jeg det ikke er så greit å spoile før det faktisk har blitt sendt.

    4. Ja jeg synes du fortjener det jeg ble så lei meg da du sjekket ut men jeg er så glad nå
      !!! For og se deg på skjermen igjen.
      yeeeey!!❤️❤️❤️

    5. Ja, men du fortjener også å være inne på hotellet 🙂 En ting jeg lurt på, kan du skrive innlegg om hva dere som skal være i juryen gjør i mellomtiden? Får dere være på samme hotell, eller hva er det egentlig som skjer? Får dere mat osv. Får dere lese bøker, må dere være helt alene?

    6. Det har jeg lurt mye på selv faktisk! Jeg legger vipper hos Diellza Bytyqi på Forus, hun er utrolig flink! Jeg tror det har noe med kvaliteten og limen på vippene hun bruker, men det jeg liker aller best der er at hun tar på akkurat så mye vipper og den lengden man vil, også holder de seg super lenge. Jeg var også flink til å gre gjennom dem og ikke bade så mye under vann osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg