ERIK FORLATER MEG


Erik forlater meg

Jeg må bare dele dette med dere, men Erik reiser bort på ubestemt tid. Jeg hater tanken av at han skal være borte uten meg.. Jeg gruer meg skikkelig mye og alt jeg vil er å være sammen med han. Dere kommer til å se lite bilder og videoer av oss to i nærmeste fremtid, men med en gang han er tilbake kommer vi til å poste mange nye YouTube videoer og bilder. Kanskje dere også får lese et gjesteinnlegg av han på bloggen da. Jeg kan ikke si noe enda om hvor han er, men om ikke så altfor lenge har jeg lov til å fortelle hvorfor han blir borte en stund.

For å være helt ærlig er dette grusomt. Det gjør skikkelig vondt, men jeg vet at han kommer tilbake engang. Akkurat nå trenger jeg han mer enn noe annet i livet mitt.. 


Sommerkjole:  Farmhouse Design,  Sko:  Junkyard


Blogglisten
hits

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg