FØRSTE GANG I NORDLAND


En veldig spennende tid.

Det er utrolig rart å sitte her i dag å skrive dette innlegget. Et innlegg jeg burde ha postet for en god stund siden. 

Etter at vi kom hjem fra Mexico forandret ting seg utrolig mye på kort tid. Jeg hadde hatt en fantastisk tid i Mexico hvor jeg møtte mange nye flotte mennesker. Tiden gikk så altfor fort og man knyttet sterke bånd til hverandre. Jeg var så heldig å møte en fantastisk gutt der inne som jeg ble veldig glad i. Kort tid etter at vi kom hjem fra Mexico satt jeg igjen med tanker som bare bandt seg fast i hodet mitt “hvordan er Erik?, Hvordan blir det å møte han igjen utenfor Paradise Hotel?” 

Vi møttes faktisk første gang hjemme hos meg før premierefesten. Det var skikkelig koselig. Kveldene var utrolig lange. Vi brukte mye tid på å snakke sammen om alle de gode minnene vi hadde skapt sammen i Mexico. Vi valgte å bruke mye tid på hverandre når vi kom hjem og etter at han var på besøk hos meg reiste vi videre til Bodø og Storjord. Jeg hadde så lyst til å fortelle dere at jeg var på besøk hos han når jeg faktisk var der, men da hadde jeg dessverre ikke sjekket inn på Paradise Hotel enda. Erik er fra en liten plass cirka 3,5 time utenfor Bodø. Turen dit var slitsom. Det går dessverre ikke direkte fly fra Stavanger til Bodø. Først måtte vi fly fra Stavanger til Oslo for også ta neste fly som gikk til Bodø. Når vi kom til Bodø bodde vi et par dager i leiligheten til Erik før vi deretter tok bussen til Storjord. Skikkelig kjipt ettersom jeg var tom for 4G og et nettverk som ikke engang funket som den skulle på bussen. 

Det første vi gjorde når vi kom til Storjord var å gå på fjelltur. Selvfølgelig skulle Erik vise meg rundt på den lille plassen han er så stolt av. Noe jeg kan forstå fordi det er utrolig vakkert der. Vi tok bilder, filmet og sleit med å gå på grunn av all snøen. Vi er to helt forskjellige mennesker, Erik er mye mer spontan og plutselig står han der ferdig pakket og klar for tur. Noe av det mest spennende med hele oppholdet i Storjord var da jeg var med på bygdefest, haha. Jeg fikk møtt Erik sine venner hjemmefra! Det faktisk veldig gøy. Før jeg skulle reise hjem bodde vi noen dager i Bodø igjen. Vi var på Nordlandsbadet Spa og Velvære sammen der vi prøvde å ta bilder, men de ble dessverre ikke helt vellykka. 

Alt i alt var det en perfekt liten ferie som jeg ikke ville vært foruten.



Har dere noen gang vært i Bodø eller Storjord? Dersom dere har legg igjen en kommentar om ting jeg bør gjøre neste gang jeg er der.

xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg