17. MAI VAR IKKE DET SAMME I ÅR


Jeg har alltid likt 17.mai
men, dette året var ikke helt det samme som fjoråret.
Jeg elsker egentlig 17.mai nettopp fordi man kan være sammen med familie og venner, gå i bunaden som man i utgangspunktet går med en gang i året (hver 17.mai) hehe. I år startet jeg dagen sammen med gode venner hos en venninne der vi hadde champagnefrokost og god mat. Etter en stund reiste vi til Bryne for å se russetoget! Av en eller annen grunn så liker jeg godt å se på russetoget selv om min russetid var forbi for lenge siden. Det er bare noe med stemningen og menneskene jeg liker! Vi avsluttet dagen ved å dra ut i Stavanger. 



17.mai var ikke det samme i år som i fjor. 
Jeg har hatt det ekstremt tøft den siste tiden og jeg er enda i tvil om jeg skal dele dette med dere i og med at det er veldig personlig. Jeg ønsker ikke noe støtte eller at dere skal synes synd på meg. Hovedgrunnen til jeg nevner dette er fordi at jeg ikke alltid får poste innlegg her på bloggen, men jeg skal virkelig prøve å få ut flere innlegg selv om ting er utrolig tøft. Takket være gode venner hadde jeg det bra på 17.mai selv om jeg gikk rundt med et fake smil om munnen for å bevise til alle at jeg har det bra. 


xoxo Ingrid

10 kommentarer

Siste innlegg