HAN ER VIKTIG

Han er viktig. 


De siste dagene har vært utrolig travle, både Erik og jeg har brukt mye tid på å arbeide hver for oss.. dette har resultert i at vi begge har hatt svært lite tid til å være sammen. Men, idag har vi hatt det utrolig gøy og ikke minst koselig! Vi gikk ut i sola og kjøpte oss hver vår is, snakka sammen og bare nøyt den fantastiske sola. Han får meg rett og slett til å smile når jeg er sliten, han får meg til å jobbe hardt mot de målene jeg har satt meg, samtidig som han hjelper meg under tøffe tider. Han betyr så utrolig mye for meg. Han er rett og slett viktig. 


– Dagens Outfit – 

(Jeg er veldig klar over at de sokkene ikke passer til outfitet, hehe)

Hva er viktig for dere når dere er slitne? 

Gjerne sjekk ut YouTube-kanalen min!

2 kommentarer
    1. Hei!

      Jeg prøver Castor Oil på håret mitt et par ganger i uken etter å ha sett hår-videoen din. Jeg merker at jeg mister ganske mye hår etter å ha påført Castor Oil i håret mitt og etter å ha massasjert det i ca 10 minutter. Merket du dette på håret ditt? Vet ikke om jeg gjør noe feil eller om dette er vanlig.

      Kan du også legge ut noen bilder av hvordan håret ditt så ut før det ble langt, og hvordan det så ut i mellomtiden?

      Vet at det er kjempe mange som følger deg på sosiale medier og spesielt på bloggen din pga håret ditt – så det hadde vært veldig spennende og lærerikt for både meg og resten av følgerene dine! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg