JUNKYARD UNBOXING | RABATTKODE

Annonse
 

Hei dere!

Jeg har akkurat fått min første tilsending av klær fra Junkyard, en butikk jeg synes har dritmye fint! Denne videoen er jo åpenbart spons, men jeg husker fra når jeg var yngre så syns jeg det var kjekt å se hvor bloggere, youtubere osv hadde fått klærne sine fra. I videoen kan dere se meg når jeg pakker ut klærne samt prøver dem. Jeg har selvfølgelig fått en rabattkode som dere kan bruke hvis dere vil kjøpe klær! 

♡Rabattkode: INGRIDA15
15% rabatt ved kjøp over 500kr
(GJELDER IKKE SALGSPRODUKTER, DEAL, KAMPANJE)
Gyldig tom 18 mai

 

Gjerne følg meg på Instagram! 

xoxo Ingrid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg