MIN TID ER OVER

Hei dere!

Da var det min tur til å ryke ut av Paradise Hotel for nå… 

Under dagens episode går Karoline bak meg med en fredning, noe som resulterer i at Leo sender meg hjem. Helt ærlig var jeg forberedt hele dagen på at noe slikt kunne skje, siden det helt åpenbart var meg eller Newa det sto mellom. Denne uken startet jo så bra med at Ina og Oskar kom inn, to stykker som kom rett inn på laget til meg, Newa, Erik og Marius. Det er sååå typisk at når vi først begynner å komme oss opp på beina igjen etter noen jævlige uker at en sånn twist skulle komme. Jeg kan ikke huske sist gang noen har fått delt ut en fredning etter de røk ut, men det skjedde i hvert fall når Anders røyk.

Det som gjorde ekstra vondt var at Karoline hadde lovet meg hele dagen at jeg var trygg, Leo det samme. Tingen er jo at når du har en fredning, så gjør du i prinsippet det du vil. Leo var den eneste som alltid visste hva Erik gjorde på hotellet og Erik trakk jo i praksis i alle trådene fra dag en. Erik har reddet Leo og Karoline med flere anledninger og Leo var den eneste som Erik virkelig betrodde alt til. Alle planene vi la, alt Erik diskuterte med oss andre i alliansen sa han til Leo for å bygge opp tilliten med Leo. Leo visste blant annet om at vi skulle sendte ut Isabel og visste om planen til Erik når han “byttet” allianse. Derfor svidde det så utrolig mye når Leo løy både meg og Erik rett opp i ansiktet. Folk sammenligner gjerne det Leo gjorde med det vi gjorde mot Isabel, forskjellen er jo at Erik og Leo virkelig var nære venner og hadde vært det nå i 1 og en halv måned. Vi ville virkelig spille med Leo og Karoline, vi prøvde virkelig. 

Nå tror ikke jeg at Leo i utgangspunktet ville ha meg ut, men han valgte å støtte partneren sin og det respekterer jeg selvfølgelig. Likevel var det helt jævlig fordi jeg og Erik aldri fikk sagt hade til hverandre siden vi ikke visste om det før vi kom på seremonien. Det som ikke kom med på TV er når seremonien avsluttes, da går alle deltagerne opp der vi spiser frokost og venter på at det skal bli rigget ned utstyr frem til vi skåler etter utsjekk. Når seremonien ble avsluttet der i mot var ikke Erik i stand til å holde seg lengre, fordi da hadde han holdt seg under hele seremonien – men med en gang kameraene ble slått av måtte Erik på et eget rom med deltageransvarlig for han klarte virkelig ikke stoppe å gråte! Dette visste ikke jeg før etterpå og det skjærer i hjertet mitt. Jeg fikk vite i ettertid at opptakene ble utsatt i to timer fordi Erik ikke ville vise seg slik foran de andre deltagerne og det betyr så mye for meg å se at jeg betydde noe for han, men samtidig kjipt å vite at han hadde det så vondt da jeg røyk ut.

Oppholdet mitt på Paradise Hotel var helt fantastisk, jeg fikk meg kjæreste og mange nye venner, selv om Leo og Karoline sendte meg ut av hotellet har jeg full forståelse for det (det e jo bare ett spill) og vi er veldig gode venner idag. Jeg er selvfølgelig sint på meg selv for at jeg ikke klarte å holde meg der inne lengre, men jeg hadde tross alt backup, det var bare synd at han var partneren til hun som ville ha meg ut.. 

xoxo Ingrid

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5438710483716998”,

enable_page_level_ads: true

});

11 kommentarer
    1. Men når du ser episoden på nytt nå, så ser du vel at valget falt på deg lenge etter Leo hadde pratet med dere? Så hvis du fortsatt er salty for det nå, er jo det veldig rart

    2. Her sitter jeg og griner over at du måtte sjekke ut ???? Du virker så tvers igjennom god! Håper virkelig du kommer inn igjen ????

    3. Er faktisk helt knust nå????ærlig talt, det eneste paret som faktisk er glade i hverandre må bli revet fra hverandre på en sånn måte???? Krysser fingrene for at du kommer inn igjen!!????

    4. vil bare benytte anledningen; for what it’s worth, du e kanskje den mest oppriktige, godhjerta og ærlige deltageren som har vært med i paradise noen sinne!! sykt kjipt at du måtte sjekke ut, hedda virkelig håpa at du og erik sto i finalen sammen, men kan tenke mæ at det du fikk ut av det; venna, kjæreste osv va supermykje verdt det og, kanskje meir enn pengan❤️Masse lykke til videre med blogg og alt, i’m rooting for ya!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg