I MAI SKAL JEG

Hei!

Nå som vi går inn i en ny måned tenkte jeg å nevne noen av de planene jeg har fremover. Det er så sykt mye gøy som skal skje, ææ. Klarer nesten ikke å vente med og fortelle dere det!!


Foto: Lars Halvorsen
Solbriller: Farmhouse Design – Love Frogner


Finalefest

I slutten av måneden allerede den 31.mai er det klart for finalefest. Tiden går altfor fort og vi er allerede i uke 8 på Paradise Hotel! Hvor sykt er ikke det? Jeg både gruer og gleder meg til denne dagen. Det blir utrolig gøy med finalefest og ikke minst ting som skal skje i fremtiden, men samtidig blir det utrolig rart når det ikke kommer til å være på tv lenger. Vi har bodd flere uker i Mexico og laget TV, deretter vises det også er det plutselig slutt.. 

 

Flytte ut? 

Jeg har kjempelyst til å flytte ut. I det siste har jeg brukt enormt mye tid på reising, frem og tilbake fra forskjellige byer.. jeg merker at kroppen blir sliten av det. For min egen del hadde det vært helt topp å kunne ha noe eget som ligger mer sentralt enn slik jeg har det nå for tiden. Det kan godt hende at jeg flytter ut allerede nå i mai!

 

Visning

For at jeg skal kunne flytte ut er det på tide å dra på visning, jeg er så spent! Jeg skal på vising litt rundt omkring, det blir spennende å se hvor jeg faktisk ender opp til slutt. 

 

Stor hemmelighet

For tiden holder jeg på med en ting jeg ikke fortelle dere så mye om enda! Jeg tror det blir utrolig gøy både for meg og dere. Kanskje dere ser meg på tv-skjermen igjen? Skal jeg og Erik ut på en stor reise? Jeg gleder meg såå mye til å fortelle dere om dette! 

 

17.mai feiring

Selvfølgelig skal jeg også feire 17.mai sammen med familie og gode venner! Dette er faktisk en dag jeg liker svært godt også er det så gøy å kunne bruke bunaden for en gangs skyld, det er ikke så ofte man får brukt den, dessverre. 


Hvor synes dere at jeg skal flytte?

xoxo Ingrid

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({

google_ad_client: “ca-pub-5438710483716998”,

enable_page_level_ads: true

});

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg