Stresset etter Paradise

Nå har det seg slik at det er enormt mye som foregår i livet mitt. Det å skulle gå fra å leve i paradis til å ha en normal hverdag er ikke så lett som jeg hadde trodd. Jeg har aldri hatt en blogg før, vært fotogen eller vært komfortabel foran kamera. De siste dagene har jeg brukt mye tid på å ta bilder, noe som er kjempegøy når man faktisk lærer hvordan man skal gjøre det og hva som ser best ut. Jeg har fått en del spørsmål om hvilket kamera jeg skal bruke til å ta bilder med til bloggen, akkurat nå bruker jeg bare et kamera jeg har lånt av en kompis… fordi det kameraet jeg vil ha får jeg ikke tak i før 17 april. Når jeg endelig får det nye kameraet kommer jeg nok til å bli mer aktiv og det er mye som skal skje fremover. 

Etter jeg kom hjem fra Mexico har jeg slitt litt med søvn og har hatt problemer med å få tilbake energien i kroppen. Når man er inne på Paradise Hotel er man i en syklus hvor man drikker ca 4 dager i uken og sover ganske lite og gjerne ganske dårlig (det er mye mygg, klamt osv), derfor var det flere av årets deltagere som ble kjempeslitne av å være der inne. Etter vi kom hjem har det liksom ikke helt kommet seg fordi det er så mye styr rundt selve programmet og sånt, så da blir det gjerne litt vanskelig å få hentet seg inn igjen. Men jeg satser på at energien kommer tilbake nå snart, så håper jeg dere følger med videre på PH?

Her er noen bilder fra dagens shoot:

15 kommentarer

Siste innlegg