10 FUNFACTS OM MEG

♥ Jeg ble født med navlestrengen rundt halsen noe som førte til at stemmebåndet mitt blei slitt.

♥ Når jeg snakker sammen med broren min er jeg redd for at han skal legge merke til leppene mine. Dette høres sykt rart ut, men han har aldri vært for at jeg skal fylle leppene mine – nå som jeg har det pleier jeg å holde hånden foran munnen hver gang jeg snakker med han in real life. Haha, det er så merkelig av meg. Forresten, han bustet meg i å gjør det nå nylig.

♥ Jeg klarer ikke å gjøre nummer to på toalettet når noen er i rommet eller i samme område. Er det bare jeg som er slik? Det er så forbanna ubehagelig, jeg orker det ikke.

♥ Da jeg var liten kunne jeg leke med Bratz og barbie dukker i flere timer i strekk. Noen ganger alene, andre ganger med venner. Det hendte også at mamma og pappa måtte sjekke hvordan det gikk med meg underveis, nettopp fordi jeg kunne leke for meg selv i flere timer.

♥ Jeg løy til mamma og pappa og sa at jeg skulle sove hos venninna mi da jeg var yngre! Det jeg egentlig gjorde var å sykle så fort som overhode mulig ned til kjæresten min den gang og sov sammen med han..

♥ Jeg syklet BMX i ett år og sluttet fordi jeg var redd for å falle på sykkelen. Om jeg husker riktig falt jeg aldri på sykkelen, men fikk 2.plass i kretsmesterskapet, hahah.

♥ Mamma kalte meg for “snuppsi” i flere år da jeg var liten!

♥ Da jeg og Erik møttes utenfor hotellet som jurymedlemmer fikk vi ikke sove sammen. Guttene og jentene ble splittet hver for oss hvor vi måtte sove på to forskjellige hoteller. Da vi skulle kjøre guttene til deres hotell ente jeg og Erik opp med å stikke av på guttene sitt hotell for å få litt alenetid og slikt.. uff. Vi fikk utrolig mye kjeft, dere aner ikke. Jeg gråt faktisk.

♥ Før jeg legger meg på kveldene er jeg nødt til å enten spille på telefonen eller på pcen. Om jeg ikke orker å spille spill pleier jeg å se serie og tro meg – det er et must. Dersom jeg ikke får gjort dette sliter jeg med å sovne.

♥ Da jeg var liten hoppa jeg sofaen uten lov. Pappa var på kjøkkenet da og ba meg om å ikke gjøre det, i det han sa det til meg falt jeg med hode rett i stuebordet og kuttet den ene leppa mi i to. Jeg måtte sy og hoppa aldri mer i sofaen igjen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg