10 FUNFACTS OM HENRIK

⭐️ Henrik har en kosebamse som heter Ninni. Denne bamsen har han hatt siden han var liten og dersom noen kødder med Ninni blir det bokstavligtalt bråk.

⭐️ Henrik har fobi mot tær og hater seriøst alle tær.

⭐️ Han elsker pizza og da mener jeg elsker pizza! Jeg har aldri sett noen som elsker pizza så mye som Henrik. Han bodde hjemme alene i over tre uker for noen måneder siden og gjett hva han spiste hver da? Bella Italia som lager favorittpizzaen til Henrik, HAHA. Sykt. Likevel skjønner jeg det litt fordi Bella Italia er super digg, men det å spise pizza hver dag er ikke det.

⭐️ Henrik har dysleksi og sliter med å skrive – noe som er dritgøy av og til!! Dere aner ikke hvor mange morsomme meldinger jeg har fått der feilene er helt på bærtur. Det jeg liker med Henrik og det at han har dysleksi er at han har selvironi oppi det hele. Han forstår at det er morsomt for andre av og til, samtidig bryr han seg ikke om han ikke skriver perfekt med tanke på at ingen er perfekte og alle er ikke like flinke til alt. Så.. om du har dysleksi? fortvil ikke, det er mange som har det og du er ikke alene. Heldigvis får man tilrettelagt og hjelp dersom man har det og det er fantastisk!

⭐️ Henrik kan lage de sykeste dyrelydene jeg aldri har hørt et menneske klare å lage før! Han kan høres nøyaktig ut som en fugl, en hund og en katt. Det er så sjukt, hahaha. Noen ganger hender det at han lager disse lydene i butikker og i offentligheten generelt, det er så jævlig morsomt.

⭐️ Henrik har drevet med kampsport i nesten tre år. MMA og kickboksing er de to han drev med!

⭐️ Han er utrolig romantisk! Den mest romantiske gutten jeg har møtt noen sinne. Jeg føler meg heldig hver eneste dag og det er virkelig en grunn til det da han er utrolig flink til å ta vare på meg og være romantisk.

⭐️ Henrik liker ikke noe sjømat i det hele tatt! Dette gjør at vi sjeldent spiser fisk.. ja, han er litt kresen syns jeg da.

⭐️ Han har med tiden ødelagt hendene sine så mye gjennom jobben som elektriker og trening at han snart ikke kan bruke de mer. Hendene til Henrik er utrolig svake og det gjør at han sliter med å åpne bokser og generelt holde fast (hardt) på stenger på trening også videre.

⭐️ Henrik måtte slutte med MMA fordi han fikk utrolig mange blåmerker og kuler på kroppen. Se for dere en elektriker som kommer hjem på døren til dere full i blåmerker.. det er ikke så kult det der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg