JEG ER TILBAKE PÅ YOUTUBE

Okei dere! Endelig er jeg tilbake på YouTube kanalen min, og herregud så mye jeg har måtte lære de siste 6 timene. Dette er første gang jeg publiserer en video gjennom bloggen og det er virkelig ikke enkelt. Jeg har jo selvfølgelig også glemt hvordan jeg redigerer også videre, men her er da videoen. I denne videoen snakker jeg om ting som har skjedd de siste månedene, litt om hva som skjer mellom meg og Erik, og litt om mamma! For ett par dager siden ba jeg dere sende inn rykter dere har hørt om meg på Instagram-story og det svarer jeg på i denne videoen. Det er så morsomt og jeg skjønner helt ærlig ikke hvor enkelte ting kommer fra. 🖤 
_______________________________

HUSK Å ABONNER PÅ YOUTUBEKANALEN MIN HER

4 kommentarer
    1. Kjempe bra at du er tilbake 😊 folk kommentere så mye dumt som de ikke vett hva er 😊😂😂
      Kjempe bra video 😊 digger og elsker dæ så masse søte skjønne deg 😘❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg