SPA AND BIKINI TIME

S P A  &  B I K I N I, T H A T` S  L I F E

Gjett om jeg er sliten på en god måte. Herlighet for en morsom dag! Skulle tro at man fikk mer energi av å være på spa, men jeg er derimot super avslappet i hele kroppen, deilig. I dag startet jeg dagen tidlig for å stelle i stand en overraskelses gave til mamma. De siste dagene har vært tunge for mamma og da er det alltid gøy å kunne tilbringe tid sammen og nyte livet ett øyeblikk. Vi har fått filmet mye i dag og jeg skal sette meg ned og prøve å få redigert en YouTube video til dere! Gleder meg. Vi var på Radisson Blu Royal hotell i Stavanger som har dette nydelige spaet. Man trenger ikke å ha rom på hotellet for å kunne gå på spaet og det liker jeg. Vi hadde anti-stress duo massasje som var så koselig, vi fikk massasjen på samme rom og koste oss ihjel. Av og til tror jeg det er viktig å bruke tid på noe som roe ned alt stresset i hverdagen og tro meg – dette funker. Vi fikk også en maske til ryggen som skal forebygge muskler og ledd. Dette er egentlig den perfekte gaven til venner, familie og kjæreste. Jeg foretrekker opplevelser istedenfor gaver, da får man gjort noe fint sammen som man vil huske. Jeg vet at mamma ble super glad for denne overraskelsen og jeg så på hele henne at det var dette hun hadde bruk for akkurat nå. Nå som hun er på cellegift får hun en del bivirkninger som tretthet og nedsatt muskelkraft og følsomhet, da er det nok deilig og få massasje og slappe av tenker jeg. Vi tok en del bilder også som jeg legger til her slik at dere kan se hvor fint det er, savner det allerede.

Ellers var det utrolig deilig å komme i bikinien igjen og nå er det ikke lenge til jeg reiser på ferie heller. Sommer er definitivt den beste sesongen i året og nå som det regner hele tiden har jeg bare mer lyst til å reise bort herfra til sommer og sol. Etter at vi var på spaet dro vi til Villa 22 som er en restaurant og bar ved kaien i Stavanger sentrum, de har seriøst verdens beste pizza, elsker den. Dagen har alt i alt vært helt topp og vi er begge to veldig fornøyd og glad! Det varmer hjertet mitt når andre som ikke alltid har det bra blir glade, om det så bare er et lite øyeblikk er det så absolutt verdt det. Anbefaler hvem som helst til å sette av litt penger og dra på spa med noen man er glad i, det hjelper både på humøret og kroppen ikke minst og jeg vet at det er utrolig mange der ute som er like stresset som meg i hverdagen. Vi hadde ikke tid til å stresse i dag og det gjorde alt så mye bedre.

 

14 kommentarer

Siste innlegg