RABATTKODE PÅ NELLY (24 TIMER!)

Annonse – Lenker fra Nelly

I går kveld skrev jeg på Instastory at jeg hadde noe gøy å dele med dere i dag – Jeg har nemlig fikset min aller første personlige rabattkode på Nelly til kun mine lesere! Dette er vært etterspurt så lenge av dere og endelig er den her, kun til dere. Nå er jeg veldig spent på om dere ble like glad som meg (!!), slik at jeg kan fortsette og ha rabattkoder i fremtiden til dere 🖤 Jeg tenkte også å vise dere min ønskeliste på Nelly akkurat nå!

BRUK RABATTKODEN: INGRID20
Og få 20% rabatt på alt fra Nelly Brands HER (Exkl. Nelly Eve).

Rabattkoden varer i 24 timer, som vil si at den starter idag (NÅ) Onsdag 12/9 kl. 12:00 til Torsdag 13/9 kl. 12:00.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIRKETE INN PÅ NELLY

TEDDY JAKKE HER

JAKKE HER

JAKKE HER

JAKKE HER

JAKKE HER

JAKKE HER

(Denne er så etterspurt av dere!) HOODIE SET HER

STRIPE SET HER

SETT HER

JUMPSUIT HER

KJOLE HER

GENSER HER

BUKSE HER

GENSER HER

BUKSE HER

GENSER HER

BUKSE HER

CARGO BUKSE HER

CARGO BUKSE HER

JAKKE HER

GENSER HER

TOPP HER

BRYN OG VIPPESERUM HER

🖤 DERE KOMMER DIREKTE INN PÅ NELLY BRANDS HER 🖤

Rabattkode i kassen: INGRID20
Og få 20% rabatt på alle Nelly Brands (exkl. Nelly eve), klem!


Blogglisten hits

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg