KLE DEG SOM MEG I HØST

 

Annonse  Lenker fra Nelly

I går fikk jeg er stor pakke i posten fra Nelly og jeg tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har klikket med meg hjem denne gang! Nå som sommeren går mot slutten er det på tide at jeg får inn noen nye klær til høsten og ikke minst til skolen (dersom jeg går tilbake dit). Nelly har fått inn utrolig mye fint, og denne gang kjøpte jeg faktisk to kjoler i tillegg som jeg tenker kan være fine i både bursdager som kommer og andre formelle anledninger, deilig. Jeg kjøper veldig sjeldent kjoler og når jeg faktisk trenger det har jeg ingen.. derfor kjøpte jeg meg noen denne gang. 

→ DERE KOMMER DIREKTE INN TIL NELLY SIN NETTSIDE HER

↓ Take a look

CARGO PANTS HER ⎟ GENSER HER

GENSER HER

TOPP HER

LEVIS BUKSE HER

TOPP HER

GENSER HER

GENSER HER

TOPP HER

CARGO PANTS HER

TOPP/BUKSE – SETT HER

SETT HER

KJOLE HER

KJOLE HER

(Elsker denne kjolen her altså!!)

KJOLE HER

KJOLE HER

SKO HER

GENSER HER

CARGO PANTS HER

KOMOREBI BRYN- OG VIPPESERUM HER

(Dette er seriøst verdens beste serum!)

Nå har jeg både et par nye høstklær og et par kjoler som er klar til og tas i bruk asap! Gleder meg.


Blogglisten
hits

15 kommentarer

Siste innlegg