SLUTT Å BRY DERE OM ALLE ANDRE


T U S E N  T A K K

 


 

Helt siden etter at jeg kom hjem fra Mexico og startet med både blogg og YouTube har jeg vært redd for hva dere kommer til å si, mene og syns om meg. Jeg har blitt så mye flinkere til å gi litt mer faen i hva alle andre mener om meg. Heldigvis. Jeg kjenner meg selv bedre enn noen andre der ute og syns at vi mennesker skal slutte med å bry oss om alle andre mennesker. Med dette mener jeg ikke at vi ikke skal bry oss om andre har det bra og lignende, men mer om hvordan folk ser ut og hva folk velger å gjøre med livet sitt.

Hovedpoenget med dette innlegget var egentlig ikke det, men jeg måtte bare skrive ned det jeg føler og tenker akkurat nå. Jeg vil takke alle dere som faktisk leser innleggene mine, som skriver tilbakemeldinger enten om de er positive eller negative, man kan alltid bli bedre og det er en viktig egenskap å kunne ta imot kritikk i blant.

Jeg har hatt en tøff periode i livet mitt de siste ukene og jeg lover dere at de kommentarene jeg har fått har virkelig betydd mye for meg. Man kan være så sterk psykisk som man selv vil, men bare en liten fin kommentar hjelper med å gjøre psyken enda litt sterkere og det er akkurat det lille ekstra der som gjør at man klarer seg gjennom dagene med et smil om munnen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke dere nok, men jeg håper at dere klarer å lese her hvor mye jeg bryr meg om det. Jeg leser hver eneste kommentar og omtrent hver DM på Instagram for deres del. Det kan være et lite spørsmål som “hvor er antrekket fra?” til “hva er mammaen din syk med?” og jeg svarer uansett. Jeg vil igjen si tusen takk for at dere leser bloggen min og legger igjen kommentarer på det dere lurer på. Jeg ser også at dere er saklige i kommentarene, noe vi trenger mer av i dette landet her.


Blogglisten
hits

30 kommentarer

Siste innlegg