SOMMER, BESØK & GOD MAT I BERGEN

Heii! Jeg håper alt står bra til med dere. I dag har sommeren offisielt startet for min del og det at Henrik hadde sin siste arbeidsdag før ferien er nesten hele grunnen. Ellers har vi fått et meget fint besøk her i Bergen, mamma og pappa har nemlig ankommet byen og er klar for å nyte et par dager sammen med oss! Jeg er kjempeglad og ikke minst evig takknemlig for at de to dukket opp hit slik at vi kan få et par dager sammen + at de får se hvor jeg bor og hvordan Bergen er på sitt beste, fordi i dag har det virkelig vært fint her i Bergen. Med strålende sol og plussgrader har vi kost oss hele dagen i byen med god mat fra Bjerck, etterfulgt av å se i gatene for også avslutte den fine turen med en tur innom Sumo hvor de selger verdens beste sushi (syns jeg da!!). Uansett, jeg har knipset en del bilder til dere, derfor blir det vel egentlig et lite bildedryss – innlegg til dere. <3

Fine fine fine Bergen! Smeeelter for denne byen her. 💕

Og til de som lurer så er altså dette min mamma og pappa! <3

For en fantastisk bra dag med et fantastisk bra selskap! Jeg kan ikke si mer en at jeg er lykkelig akkurat nå og det er en slik start på sommerferien jeg har ønsket dette året. Heldigvis var mammas form god nok til å komme hit på besøk og jeg vet at dette er noe hun storkoser seg med og som hun sier selv “Jeg er drittlei av sykehuset Ingrid, det skal bli godt å bare få nyte solen og slappe av i Bergen sammen med dere”.

Ellers håper jeg at dere har hatt en bra dag og nyter ferien om dere har det. Nå skal jeg fortsette med å blogge litt, vekke Henrik fra sine søte små dagdrømmer nede på rommet også trene og spise noe kveldsmat sammen med fammen før det er sengetid og en ny dag som venter på oss! Klem.

17 kommentarer

Siste innlegg