SE HVEM JEG ER PÅ BESØK HOS

Etter å ha vært i Oslo et par dager merker jeg hvor deilig det er å være tilbake! Da jeg ankom Gardermoen for fire dager siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle klare å kose meg i Oslo på den måten som før. Det er veldig merkelig å ikke skulle sjekke inn på et hotell for også bli videresendt med fly til Mexico dette året også. Nå kjenner jeg at det er på tide å legge det kapittelet bak meg og se frem mot nye og bedre tider. Så langt har turen vært kjempekoselig og akkurat nå sitter jeg i leiligheten til Sofie! Det kan hende at dere har sett henne på Instastory og gjett om det er lenge siden vi hang sammen sist? Om jeg ikke husker helt feil møttes vi sist gang på tv3 sin høstlansering, noe som er en god stund siden. I det siste har vi snakket en del sammen og bestemte oss helt enkelt for å finne på noe nå som jeg er i Oslo – og det er jeg veldig glad for! I går kveld satt vi å snakka sammen om alt og ingenting, jeg fikk handlet meg snop (noe som jeg har cravet veldig lenge) og møtt Celine igjen som naturligvis er hunden hennes. I dag dro vi på middag sammen med Martine – noe som også var veldig koselig da det er en evighet siden sist jeg så Martine. Vi spiste på Tavernan ved Youngstorget i Oslo, jeg hadde pizza og den smakte faktisk utrolig godt! Jeg anbefaler dere å dra dit om dere kan. 💕 

Planene resten av kvelden er å slappe av og legge meg tidlig for imorgen skal jeg nemlig i et møte før jeg drar hjem igjen til Stavanger. Det skal bli deilig og komme hjem, men samtidig litt rart å dra fra Oslo igjen.. uansett, jeg håper dere får en fin kveld videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg