PERSONLIGE TANKER PÅ EN TORSDAGS KVELD

Tanker som popper opp i hode mitt akkurat nå.. 

💭 Jeg føler meg skikkelig heldig. I dag er det Valentines Day som dere garantert har fått med dere.. dagen min har riktig nok gitt meg mersmak på å få meg en kjæreste og jeg føler jeg er på vei inn i det akkurat nå. Føler meg så heldig, hvor fint er det ikke å ha noen man kan dele gledene og sorgene våre med? Hm.

💭 Det kribler i magen når jeg tenker på hvor mye gøy jeg skal gjøre de kommende ukene og noe av det starter allerede i morgen tidlig(!!) #staytuned.

💭 Akkurat nå ligger jeg her og tenker på hva jeg har lyst til å finne på i USA. Det er ikke lenge til jeg reiser og det kan fort hende at jeg drar hele tre ganger til USA dette året. Dere vet allerede fra før av at jeg drar sammen med venninnene mine i juni, det jeg ikke har fortalt er hvem jeg reiser sammen med nå snart eller etter sommeren! Klarer dere å gjette?

💭 Jeg klarer ikke å slutte og tenke på hvordan det blir å fly langt igjen. Jeg gruer meg skikkelig mye og begynner å få reisefeber. Har dere noen gode tips til noe som kan hjelpe mot flyskrekken og redselen? Det er en lang flytur og jeg vet at jeg må gjennom den.

💭 Herregud som det kribler i magen. Det stopper ikke fordi det er så sjukt mye som skjer. I neste uke skjer det også en del ting som jeg gleder meg til å vise dere gjennom bilder og mye mer – utrolig nok har jeg fått en invitasjon til noe jeg ikke kunne si nei til, selv om det blir stress og knapt med tid til familie og venner før jeg drar til USA blir det nok verdt det!

💭 Lurer på hva som Instagram egentlig holder på med for tiden.. merkelig det der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg