PERSONLIGE TANKER FØR LEGGETID

⚡️ Jeg kan ikke forstå at etter så mange måneder uten reising skal jeg endelig på reisefot igjen allerede nå til helgen! Jeg gleder meg ekstremt mye til å dra utenlands sammen med Henrik igjen og denne gang er målet å få mye julestemning og skape nye minner sammen. Vi har tenkt å dra til winter wonderland, stå på skøyter, drikke kakao, spise på skybar, kjøpe julegaver i kaoset med for mye mennesker og bare nyte storbylivet i vinterstiden som er! Cant wait.

⚡️ Da jeg var i Oslo i helgen i såvidt et døgn fikk jeg med meg ekstremt mye “drama” som har skjedd den siste tiden rundt menneskene der og det skremmer meg nesten litt av å få med meg hvor lite mange som leser blogger eller følger enkelte på sosiale medier i det hele tatt får meg seg.. det er så mange mennesker som er annerledes i virkeligheten en det man ofte tenker at de er gjennom sosiale medier. Det skremmer meg.

⚡️ Etter at Henrik og jeg flyttet sammen har tiden flydd fra oss! Tenk at vi har vært sammen i 7 måneder allerede.. hvor blir tiden av??? Jeg kan ikke tro det. Det er veldig mange som sier at det virker som jeg er kjempeforelsket og nyforelsket, merkelig nok er jeg fortsatt det og det er noe jeg aldri har følt tidligere!! Følelsene mine for Henrik er ubeskrivelig sterke og jeg føler meg veldig heldig hver eneste dag som har han i livet mitt.

⚡️ Tanken på at jeg skal feire nyttår i syden gjør meg lykkelig!!! WOOOHO.

⚡️ Etter at håret mitt den siste tiden har blitt slitt og falmet i fargen er jeg virkelig klar for å gjøre noen store endringer og jeg klarer ikke å slutte og tenke på det. Tørr jeg? Eller ikke? Det er så sjukt skummelt å skulle endre på noe man hele tiden har vært fornly med, men nå er det ikke noe valg lengre.. det ser ikke ut og jeg MÅ gjøre noe med det.. hm.

⚡️ Jeg gleder meg vanvittig mye til 2020! Det er mitt år og jeg vet at det kommer til å skje store endringer og mye spennende. Armene mine er brettet opp og jeg er klar for hva året har å komme med. For første gang siden jeg startet bloggen merker jeg at jeg har lyst til å kanskje gjøre noe ved siden av – lage noe eget, skrive bok?, skape noe som dere vil sette pris på.. jeg vet ikke, hm.. jeg er i hvert fall veldig spent.

4 kommentarer
    1. Hei Ingrid!
      Du virker så jordbær, snill og ydmyk! Ikke mange Influencere er sann! Stå på, heier på deg❤️

    2. Heii fine du! Eg trener mye og spesielt ben, og ser på snapchaten din at du også bruker booty builder maskinen. Hva kilo tar du på den?? Eg måtte ned i vekter på den, i forhold til en annen hipthrust maskin eg gjorde før… Føler du den er god?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg