📍NEW YORK, BABY

Annonse|Nelly
AND WE`RE FINALLY HERE

FysĂžren jeg har ikke ord, vi er endelig fremme i NEW YOOORK! Etter en 7 timers lang flytur har jeg for aller fĂžrste gang satt beina mine pĂ„ jorden i USA og den fĂžlelsen er fantastisk. Reisen ned hit var sĂ„ bra som den kunne bli – ingen forsinkelser og svĂŠrt hyggelige ansatte pĂ„ flyplassen. Jeg var drit nervĂžs da jeg skulle gjennom sikkerhetssjekkene, men nĂ„ i ettertid innser jeg jo at det ikke var noe Ă„ stresse over. Det er sĂ„ sjukt Ă„ si, men jeg har gledet meg i flere Ă„r til denne dagen og nĂ„ er den endelig her, WOHOO. Vi har fĂ„tt sjekket oss inn pĂ„ hotellet som er dritkult! Jeg har lagt til bilder under. 

Anyway, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, jeg har lyst til Ä oppleve absolutt alt og vi har bare syv dager pÄ oss. Jeg blir nesten stresset bare av tanken, men vi finner nok utav det. Som tidligere nevnt er det deilig at Sofie har vÊrt her fÞr og at hun har noe kontroll over hva vi burde oppleve og ikke. 

PS: Jeg har forresten endelig fÄtt smake pÄ den berÞmte Cheetosen til Sofie og herregud sÄ godt det var! Sinnssykt sterkt, men regner det kommer til Ä bli en vanesak da vi har hamstret inn med Cheetos.

Se denne syke utsikten fra rommet vÄrt.

TOPP HER|BUKSE HER

Jeg er sÄ sinnsykt glad for at jeg valgte Ä dra og ikke minst turte Ä dra hit! Vi kommer til Ä fÄ det sÄ sjukt fett, bare vent og se. Husk Ä add meg pÄ Snapchat og Instagram: ingridaguiluz for Ä fÄ med dere all galskapen her i New York. Vi snakkes <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg