MIN GRATULASJON TIL HENRIK – HAN HAR BURSDAG!!

I dag har sjelevennen min bursdag og med dette har jeg lyst til å gratulere han mye med dagen!!❤️ I dag er han hele 23 år og jeg føler meg heldig som får lov til å være en del av de resterende årene hans. Og ikke minst at jeg har fått lov til å ha så mange fine måneder sammen med han siden vi møttes tidlig i 2019. Tenk at vi har vært sammen i snart ett år og fortsatt er vi her, sammen, gjennom tykt og tynt.

Henrik bryr seg om alt og alle lenge før han tenker på seg selv. Og noen ganger skulle jeg nesten ønske at han tenkte litt mer på seg selv først, da man ikke alltid får like mye bra tilbake i slike situasjoner. Han er også utrolig flink i jobben sin som elektriker og noe av det jeg merket veldig godt med han da vi møttes var det at han snakket så positivt om jobben sin. Rart? Nei, egentlig ikke, fordi det er slik det burde være, men ikke alle er slik. Han er stolt over den og er flink i den, noe som varmer hjertet mitt – handy gutter er virkelig en god ting å ha i livet. Likevel handlet dette mye om at jeg visste at han da var flink til å si fine ting om det han er stolt over og det han liker på andre plan. Dette begynte han å gjøre med meg også etter at vi møttes og det føles utrolig bra!

Henrik har vært der ved siden av meg gjennom tunge tak i livet. Det har aldri vært en sekund der han ikke har vært der for meg eller stilt opp for meg. Han er et helt fantstisk menneske, som både trenger trygghet, men som også gir trygghet, og det elsker jeg. Da jeg fikk diabetes var han der, sov i stolen ved siden av meg på sykehuset og sørget for at jeg hadde det bra til enhver tid. Gjennom tunge dager med tårer og redsel rundt kreften til mamma har han også vært der, alltid og aldri nølt. Ikke noen tvil finnes i den gutten der man kan føle at han ikke vil være der for deg, fordi han er alltid der og den tryggheten er ekstremt viktig og god. Han fortjener virkelig ros i dag. Derfor skal jeg gi han en kjempefin bursdag og et ellers så fint liv videre sammen.

Vi kan krangle, vi kan le sammen, vi gråter sammen, vi skaper minner sammen og vi elsker å være sammen, herlighet så heldig jeg er.

Jeg er super glad i han og elsker han fra bunnen av hjerte mitt.❤️ 

Og det kommer jeg alltid til å gjøre.

 

10 kommentarer

Siste innlegg