JEG SVARER PÅ SYKE DILEMMAER

Reklame | NELLY

BODY HER, LIGNENDE JAKKE HER, BUKSE ZARA, SKO HER, BELTE GUCCI

Ville du ha vært 10kg mer eller 10kg mindre?

Denne er enkel altså. Jeg ville ha vært 10kg mer (selv om noen kanskje tenker at jeg hadde valgt motsatt), men nei. Etter å ha vært ganske så tynn i flere år gjennom barndommen og alltid hatt lyst på mer å ta i var dette svaret veldig enkelt. Jeg likte aldri å være så tynn som jeg var på den tiden og husker veldig godt hvor hardt og sårt jeg hadde lyst på mer fett på kroppen. Heller ha 10kg mer på kroppen en 10kg mindre når det kommer til min kropp.

10 barn eller 10 år i fengsel?

Ha 10 barn! Hahaha. Man klarer alltid det man må? Er det ikke det de sier..

Aldri ost eller aldri sjokolade?

Aldri ost.. dessverre. Fakk, denne var vanskelig, men sjokolade er det beste jeg vet.

Snuse resten av livet eller teste en joint med cannabis?

Snuse resten av livet. Har dere ikke hørt om de som sier “det startet med en joint”? For det gjør nemlig svært ofte det og jeg har aldri vært noe fan av det eller av mennesker som gjør det, så enkelt er det.

Sex hver dag eller sex en gang i året?

Sex hver dag!

Trene rumpe eller trene mage?

Her må det bli å trene rumpe.. for så lenge man trener alt annet på kroppen og løpet vil man få resultater på magen uansett, det gjør man ikke dersom man ikke trener rumpe.

Være med på Skal vi danse eller Farmen Kjendis?

Skal vi danse tror jeg!! Ja, jo.

Aldri være i Bergen igjen eller aldri være i Stavanger igjen?

Aldri være i Bergen igjen.. og dette er fordi jeg er oppvokst og har familie og de næreste vennene mine i Stavanger.

Henrik vs bloggen?

Henrik alle dager i uken. Enkelt, hehe. Kunne aldri ha droppet Henrik for bloggen, aldri, men det er ganske vanskelig uansett fordi bloggen betyr mye for meg.

Ville du ha klippet håret helt kort eller at Henrik skulle spart håret ned til rumpa?

Klippet håret kort!!!! 

Alltid ha en bittelitt irriterende stein i skoen eller alltid være bak sinnsykt treige bobilturister?

Hahahaha, denne er vrien altså. Tror seriøst det må bli å alltid ha en bittelitt irriterende stein i skoen! Orker ikke trege bobilturister.

Ikke dusje på en måned eller ikke ha internett i en måned?

Pine meg gjennom å ikke ha dusj i en måned. Vet, høres ekkelt ut, men man kan jo vaske seg på andre måter! Internett MÅ jeg ha. Hadde klart meg noen dager uten nett, men ikke i en hel måned.

Miste synet eller hørselen?

Miste hørselen, kunne aldri ha forestilt meg å ikke kunne se noen av de jeg er glad i igjen.

Ville du ha skapt fred i verden eller stoppet den for sult?

Jeg ville ha skapt fred i verden, det er altfor mye dritt i denne verdenen og jeg mener også at det er grunnen til sult.

Kunne snakke alle språk i verden eller kunne snakke med dyr?

Kunne snakke alle språk i hele verden!!

Dø nå eller drepe en person?

Auch.. denne er syk da, men jeg hadde aldri kunne drepe noen så der måtte jeg ha strøket med selv.

Aldri falske vipper igjen eller aldri mer falske negler?

Aldri ha falske vipper igjen og dette er fordi jeg har veldig lange og fine vipper uten extensions. Neglene mine er ikke så veldig fine naturlig.

3 kommentarer
    1. Hei, angående gårsdagens innlegg så burde du dra til legen å få sjekket om det er type 1 diabetes. Be om at de måler blodsukkeret ditt på Dr. Dropin! Uoppdaget type 1 diabetes kan være kjempe farlig.

    2. Hej fine deg ☺️ Lurte på hvor du har kjøp de ringene du har på deg på den mystory du la ut i dag fredag? Kjempe fiiine 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg