JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG OG HENRIK

Kan dere ha en boyfriendtag på yt?
Det kan vi helt sikkert, aller først må vi bare få ut en video dere kan bli best mulig kjent med oss to når vi er sammen.

Hva er det beste med Henrik?
Det er mye og svært vanskelig å peke ut en ting som er best, men det jeg vet at jeg faller mest for med han og som jeg setter mest pris på er humoren hans som er utrolig dårlig, samtidig er det den gleden han gir meg, han er virkelig til å stole på, han får meg til å føle meg veldig spesiell og han er ikke redd for å vise hvor glad han er i meg. Elsker det utrolig mye. Han er drømmegutten min rett og slett. Kleint.. er bare så glad i han og jeg føler meg svært heldig.

Er dere sammen på ekte eller er det et pr stunt?
Vi er sammen på ekte! Jeg kunne aldri ha vært sammen med noen for et pr-stunt.

Skal du og Henrik flytte sammen?
Vi er ikke helt sikre enda, jeg skal i hvert fall flytte til Bergen, men om det blir med Henrik eller ikke vet jeg ikke. Vi kommer uansett til å være mye sammen.

Vil du ha barn med Henrik? Eller gifte dere?
Oi, dette var da litt vel tidlig å skulle svare på.. ?? Dette høres nok dumt ut i og med det enda er så tidlig, men jeg hadde aldri vært sammen med han nå dersom jeg ikke hadde hatt lyst på barn eller gifte meg med han. Så svaret er jo ja, selv om det er tidlig enda.

Hvor lenge har du og Henrik vært kjærester?
Vi har vært kjærester siden finalefesten av Paradise Hotel.

Hvordan møttes du og Henrik?
Vi møttes for første gang på et vors i Bergen på hotellrommet til meg og Julie, så hyggelig! Det var faktisk første gang vi håndhilste og så hverandre i virkeligheten.

Hvorfor ble dere sammen på finalefesten?
Du? der spør du bra altså. Jeg aner ikke. Tror det var mest på grunn av at det i utgangspunktet var en stor dag for Henrik. Vi hadde også hatt en greie en stund da og følte at det var riktig å bli kjærester.

Tror du at det forholdet du er i nå kommer til å vare lenge?
Ja, det tror jeg absolutt! Jeg gleder meg veldig mye til fremtiden i dette forholdet.

Når fikk du og Henrik følelser for hverandre?
Oi, det husker jeg ikke, men det var et par måneder siden!

Hva ser du i Henrik i og med at du vil være kjæresten hans?
Han er veldig spesiell og det er vanskelig for meg å si nøyaktig hva. Hele han som person både utseendemessig og personlighetsmessig er helt unikt og jeg føler meg som sakt heldig. For å si det sånn så er jeg stolt over å ha han som kjæreste.

Hva er det verste med Henrik?
Ingenting, eller jo kanskje at han alltid skal gjøre alt hele tiden. Det er så utrolig snillt av han, men likevel er det greit at jeg får gjøre ting selv også! Nå snakker jeg om småting som å bære kofferten min, åpne døren, hente mat, osv. Jeg gjør også dette, men fysøren så snill og flink han er til disse tingene og det irriterer meg noen ganger. Greit at han vil behandle meg som en prinsesse, men jeg er jo et normalt menneske som klarer de tingene der jeg også, hahaha. Neida uff, jeg elsker jo at han er sånn. Det er ingenting som er verst med Henrik, han er bare god.

Skal dere på ferie i sommer?
Ja, men vi vet ikke hvor.. dersom dere anbefaler noen plasser gjerne skriv det i kommentarfeltet!

Hvor høy er du og hvor høy er Henrik?
Jeg er 1,74 og Henrik tror selv han er 1.80, men egentlig er han 1.78 ca, hahaha.

Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og Henrik?
Vi er begge født i 1997, bare jeg er to måneder eldre en han. Han er født 14.mars og jeg er født 19.januar.

Leser Henrik bloggen din?
Ja, han leser bloggen min!

Hva tror du Henrik liker best med deg?
Jeg vet noen ting han liker som han har sakt til meg selv og som han sa under et intervju, men jeg vet at han liker at jeg også har ekstremt dårlig humor.. haha. Også vet jeg at han liker at jeg er snill og god mot alle de rundt meg, hva mer? hm.. Jeg tror også han liker at han kan være seg selv 100% de gangene han er med meg. Veldig mange dømmer der ute og noen ganger føler vi som mennesker oss ikke sett eller hørt og det er ikke alltid vi tørr eller klarer å være oss selv. Dette mener jeg til alle der ute, derfor er det viktig å finne noen man føler seg trygg med som gjør at man kan være den beste versjonen av seg selv!

Var det du som snakket til Henrik første gang dere møttes?
Begge to snakket på likt da vi håndhilste for første gang!

Har du møtt familien hans?
Nei, jeg har ikke møtt familien hans, men jeg gleder meg til den dagen kommer!

35 kommentarer

Siste innlegg