JEG BEKREFTER RYKTER

Annonse – Nelly.com

Kjole her / Lignende smykke her PS; Husk at det er salg på Nelly enda!

Følg meg på sosiale medier: @ingridaguiluz

 

Har hørt at puppene dine er verdensklasse, stemmer dette?

De som vet de vet.

At du var utro mot Erik, derfor ble det slutt.

Nei, det var jeg ikke. Vet ikke hvor mange ganger jeg er nødt til å si at han var utro, ikke jeg.

At du er med på Paradise Hotel 2020.

Dere får vente å se, dette vil rett og slett fremtiden vise..

Jeg har hørt rykter om at du er Norges vakreste kvinne.

Dette var ekstremt hyggelig da. Dersom det går slike rykter om meg kan jeg si meg fornøyd med dagen min så langt.

At du er med på Paradise Hotel i år.

Det er faktisk sinnssykt mange som tror det og jeg aner ikke hvorfor, men dette kan jeg avkrefte med en gang. Jeg er ikke med i årets sesong av Paradise Hotel selv om jeg misunner de som er med da, for en gjeng.

Har hørt at du elsker russemusikk, stemmer det?

Jeg liker russemusikk veldig godt ja! Det er jo det som skaper god stemning jo. Hvem liker ikke god stemning? Hahah. Ellers hører jeg mye på rap. Loooove it.

At Julie fant opp historien om det som skjedde i Molde.

Dersom dette var oppfunnet hadde ikke Erik fått sin straff heller. Ettersom avisene skriver om dette, samt han har bekreftet dette kan da ikke historien være oppdiktet. I tillegg ville Julie da ha fått bot for å lyve til politiet, noe hun ikke har fordi dette er sant.

At du egentlig enda er sammen med Erik, men skjuler det for pr-stunt.

HAHAHAHA, nei. Det skjer ikke.

Jeg har hørt at du var den som drakk mest da du var med på Paradise Hotel.

Nei overhode ikke. Kanskje en dag eller to, men jeg tror ikke det altså. Det var en kveld der jeg var ekstremt full, faktisk så full at de ikke kunne ta det på tv-skjermen fordi produksjonen måtte komme inn å hjelpe meg da jeg sklei ut av dusjen og falt på gulvet med hode først. Morsomt.. hahaha. Skulle ønske det kom med faktisk. Tror alle drakk nokså likt, Newa var veldig ofte edru forresten.

At du og Julie hadde en kjempekrangel da dere var på ferie sammen.

Nei, men vi har hatt våre diskusjoner på grunn av visse andre mennesker som har prøvd å ødelegge vennskapet vårt. Vi krangler ikke mye, men vi er to veldig bestemte jenter med meninger som ikke alltid er like. Jeg føler ikke at man er gode venner dersom man ikke kan diskutere ting og faktisk være uenige en gang i blant. Julie er veldig flink til å sette meg på plass og si ifra om ting jeg burde gjøre og ikke – elsker det! Verdens beste.

At du slo opp med eksen din fra PH fordi du trodde han flørtet med Martine Lunde på farmen.

Nei, hahahah. Dette kan jeg også avkrefte. Det er så morsomt å høre slike ting. Hvorfor i alle dager skulle de to ha flørtet? Både han var sammen med meg på den tiden og hun med Aleksander. De er venner og that`s it.

At du har vært gravid med eksen din fra Paradise.

Nopp.

At du har noe på gang med en av årets Paradise Hotel deltagere.

Nå kan dere lure;) hehehe.

9 kommentarer
    1. Jeg syntes ikke helt du kan si at du bekrefter rykter, når du ikke svarer skikkelig på de… Som om du har noe på gang med en pH deltaker i årets sesong, da burde du skrive ja, eller nei… Ikke “nå kan dere lure”, du har jo valgt å ha dette innlegget selv og da burde du svare skikkelig :/

    2. Synd att Erik var dig utro viste inte jag smukke 😢😢 Han fortjener ik engang ditt vänskap efter sånt 🙁🙁 Puss o kram från Sverige ♥️ Du är så vacker o söt

    3. Så leit at du måtte oppleve det. Var han utro med isabel? Hva mente du evt. med at du og henne ikke er venner i en tidligere spørsmålsrunde? Dersom det ikke er henne, hadde nok flere blitt glad for om du kunne avkrefte det <3 Du trenger bare å svare på det du er komfortabel med altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg