PARADISE HOTEL INTERVJU

📍OSLO, PARADISE HOTEL INTERVJU 

For to dager siden skrev en venninne til meg at det var ett år siden vi var i Oslo sammen. Den gang dro hun og en annen venninne sammen med meg til Oslo i den anledning at jeg skulle på andregangsintervju med Paradise Hotel. Nervene var på plass og jeg ombestemte meg hele tiden på om jeg skulle gå på intervjuet eller ikke. Jeg var bokstavelig talt drit nervøs, hode mitt var fylt med tanker og jeg hadde null peiling på hva jeg egentlig holdt på med. Heldigvis dro jeg ikke alene og det var svært betryggende å ha med to venninner som kunne følge meg helt til Mastiff sitt kontor hvor intervjuet var. Hvem i alle dager hadde trodd at jeg skulle komme med? Da jeg satt på det intervjuet trodde jeg at jeg skulle tisse på meg. Helt siden jeg fikk den aller første meldingen om at castingen ville ha meg med på førstegangsintervju har jeg vært innstilt på å være meg selv, ingen andre. Jeg tenkte hele tiden at “dersom jeg kom med, skulle jeg være meg selv”, da er det også mye enklere å stå for det man mener og sier på tv-skjermen. Jeg kan ikke forstå at tiden har gått så fort og nå er det snart noen andre sin tur til å oppleve det samme som meg. Jeg er misunnelig og de som skal delta i neste sesong er heldige, det er alt jeg har å si.

Jeg satt å så gjennom bildene mine på Snapchat hvor det dukket opp et par bilder fra da jeg var i Oslo den helgen! De ble tatt med mobilen da, men jeg har lyst til å dele de uansett.

Disse to flotte jentene ble med meg til Oslo, Monica og Svenja.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg