UKENS SPØRSMÅL | AVHØR, BOK OG REISE

Annonse | Lenker fra Nelly


KJOLE HER – NÅ PÅ 55% RABATT TIL KUN 134KR

Hva anbefaler du mest å bruke eller gjøre for å få like langt hår som deg?
Det kommer en video denne uken om hva jeg har gjort for å få håret så langt, jeg kommer også til å vise dere i denne video hvordan jeg gjør ting slik at dere forstår det bedre en i den forrige videoen.

Hvor lang tid tok det før håret ditt vokste?
Jeg merket at det vokste veldig mye en kort periode, i og med at jeg gjorde alt jeg kunne for å spare til langt hår vokste det fort og mye.

Har du vært i avhør noen gang?
Nei, aldri og forhåpentligvis kommer jeg aldri til å møtte være i avhør heller!

Kunne du ha blitt sammen med Erik igjen?
Det vil tiden vise!

Hvor ofte hadde du sex inne på Paradise Hotel?
Hahah morsomt! Flere ganger en det som ble vist på TV! Heldigvis syns de som lager programmet at det var like uinteressant som oss og det er deilig. Vi hadde følelser for hverandre og det var vanskelig å ikke gjøre det selv om det var på TV. Jeg husker at jeg var livredd for hva folk kom til å si når jeg hadde sex på TV, det morsomste er at jeg faktisk tok kontakt med Martine Lunde for å spørre litt om hvordan hun opplevde dette i og med at hun og Aleksander gjorde det samme året før.

Hvordan går det med moren din?
Tusen takk som spør. Mamma fikk cellegift i dag – dette er en cellegift som ikke er like sterk som de hun fikk før, denne skal bidra til at cellene ikke får den maten den trenger for å spre seg mer! Takk Gud for alle de gode medisinene de har i dag.

Har du vært i Danmark før?
Ja, flere ganger! Jeg har vært på Danacup en del ganger med fotballaget, ellers har jeg vært der på ferie og på jenteturer! Elsker Danmark.

Har du fylt leppene dine igjen?
Nei, jeg fylte de en gang for lenge siden etter at jeg kom hjem fra Mexico.

Hvorfor henger du så mye med de fra Ex on the Beach?
Fordi de er utrolig morsomme å henge med! Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker!

Har du gjort noe med utseende ditt?
Ja, men det er veldig lite relevant å snakke om! Jeg syns ikke det er gøy å snakke om de tingene der så lenge det kun har med meg å gjøre.

​Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med?
Alt;)

Hvor går neste reise?
Stockholm mest sannsynligvis!

Hva gjør deg glad?
Mat, familie og venner, trening, vitser og mennesker som liker å gjøre spontane og morsomme ting!

Hva er din største frykt?
Vann og fly, æsj.

Har du følelser for noen akkurat nå?
Kanskje litt.. neida, jeg tar det med ro, stresser ikke med kjærligheten!

Har du hatt sex med over 10stk?
Nei, det har jeg ikke!

Hva syns du om Helene fra Ex?
Jeg er super glad i Helene, vi kommer veldig godt overens og er nokså like som personer. Helene er veldig hyggelig og snill og det setter jeg stor pris på.

Hvorfor henger du med Melina når hun sier slemme ting til andre?
Fordi Melina sier ikke kun slemme ting, hun har veldig mange fine og gode sider. Jeg syns helt ærlig at det er trist hvor mye dritt andre mennesker har “lov” til å si til Melina, det er liksom godtatt fordi hun sa en stygg til en annen på TV. I ettertid har jeg fått høre at begge to i den diskusjonen sa stygge ting til hverandre. Melina er en fantastisk jente og derfor henger jeg med henne.

Hva tror du folk ser i deg?
Jeg tror folk syns jeg er snill. Det er sjeldent bråk rundt meg og jeg trives godt sammen med ulike personligheter så lenge ingen er stygge mot meg. Jeg vet også selv at jeg har ufattelig dårlig humor og det tror jeg folk nesten syns er litt morsomt i blant. Jeg gir aldri opp og kommer en dag til å nå det aller største og beste målet i livet mitt, bare vent å se!

Tjener du nok til å kunne bo alene med alle utgifter og likevel sitte igjen med mer?
Jeg bor hjemme hos foreldrene mine og klarer meg veldig bra nå ja!

Leser du bøkene til de andre bloggerne?
Nei, jeg har faktisk ikke lest boken til noen av de bloggerne som har gitt ut en bok! Jeg har veldig lyst til å lese enkelte sin, men andre tror jeg at jeg holder meg litt unna! Har hørt at veldig mange av de er kjempebra!

Skal du også skrive bok?
Nei det skal jeg ikke, syns det er fantastisk av de som har klart det og som velger å gjøre det, men om jeg skal gjøre det blir jeg jo igjen en “kopi”? Neida. Jeg tror den boken hadde vært svært kjedelig, livet mitt er spennende, men det er ikke noe for meg akkurat nå.

Har du noen gang vært gravid?
Nei, det har jeg heller ikke! Håper jo at den dagen kommer når jeg kjenner meg klar for det og at jeg har en kjæreste da.

2 kommentarer
    1. Anonym: Ja det har jeg, men tok den ut da jeg var i Mexico! Jeg anbefaler det dersom du har lyst, det er fint og lett å ta ut dersom man ikke vil ha det lenger. Den eneste ulempen er at man kan få et arr det hullet har vært. Jeg var uheldig og fikk betennelse da jeg hadde piercing i navlen, jeg var dum og tok den ikke ut slik at betennelsen fikk roet seg ned. Dette gjorde at jeg fikk et større arr en normalt, men heldigvis er det ikke så synlig, samtidig gjør det meg ingenting <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg