UKENS SPØRSMÅL DEL 2 | OPERASJON, BIKINIFITNESS OG DELTAGELSE I REALITYPROGRAMMER

Annonse | Lenker fra Nelly og Negler (Nikitanails)

JAKKE HER (nå på 30%!!) | BUKSE HER

Hvordan får du så glansfult og fint hår?
Jeg bruker Haircare tabletter hver dag, Castor Oil og sover med flette i håret om natten, ellers bruker jeg hårolje i lengdene på håret slik at det ikke skal være tørt! Det anbefaler jeg på det sterkeste.

Hva syns du om at Erik skal være med i neste sesong av Paradise Hotel?
Jeg syns det er kult jeg, han er heldig 😉

Hvor mye penger bruker du i måneden ca?
Det varierer utrolig mye fra måned til måned. Det går aller mest penger på reising og mat!!

Hvor fikser du neglene dine?
Jeg fikser neglene mine hos ei som heter Anita (anitanikitasvela) på Instagram! Det er grunn til at jeg går til henne hver gang – hun er utrolig flink.

Har du lyst til å være med på Farmen kjendis en gang?
JAA! Det har jeg kjempelyst til selv om jeg er livredd for de aller fleste dyr. Tror absolutt at det hadde vært en stor utfordring for meg og ikke minst lærerikt. Det hadde nok vært utrolig morsomt for dere å se på også i og med at jeg er så pysete når det kommer dyr. Se for dere en ku springe etter meg, herregud jeg hadde seriøst sprunget raskere enn en Ferrari.

Tjener du penger på bloggen din nå? Kan du leve av den?
Jeg lever av bloggen ja, inntektene varierer fra måned til måned!

Kan du lage treningsvideoer?
Ja, det kommer!

Kan du lage julevideoer?
Det skal jeg også få til. Har dere noen spesielle ønsker? Gjerne legg igjen en kommentar.

Syns du Martine hadde fortjent en finaleplass i skal vi danse?
Ja virkelig. Martine var en av de jeg heiet aller mest på og ønsket skulle vinne hele skal vi danse! Hver gang leverte hun og jeg syns med hånden på hjerte at hun var den aller flinkeste, men en tredjeplass er også sinnsykt bra!

Kunne du tenkt deg å være med på Ex on the Beach?
Hadde jeg deltatt i Ex on the beach hadde dere garantert fått sett en annen side av meg en dere gjorde på Paradise Hotel. Jeg har et par ex-kjærester som har betydd utrolig mye for meg – langvarige forhold, dermed hadde det nok vært sårt og skulle bo sammen i en villa med flere andre. Hvor jævlig er det ikke å se noen du har vært sammen med i flere år sammen med noen andre rett foran deg? Uff, nei, tror ikke det er noe for meg, men drama hadde det garantert blitt.

Dersom du var stuck på en øde øy sammen med meg (bestevenninne), fortell detaljert hva du ville ha funnet på?
Haha morsomt. Vi hadde solt oss (uten tvil), jaktet etter mat, vi hadde gjort mye crazy og ikke minst funnet en sinnssyk måte å få oss hjem på. Vi hadde nok også hatt en del konkurranser for å ha noe å gjøre, sett etter noen kjekke gutter også videre. Det hadde nok ikke vært et problem å være stuck med deg på en øde øy Svenja!

Hvordan er det å møte fans?
Det er veldig hyggelig og jeg setter stor pris på de som kommer bort for å snakke litt. For det første er det gøy å se hvem som leser bloggen min, følger meg på sosiale medier også videre, for det andre er det generelt skikkelig koselig og det betyr mye for meg når jeg får snakke med “fans” og bli kjent med de, det er koselig det.

Helene vs Melina?
Begge <3

​Skal du på Palmesus 2019?
Det kommer veldig an på hvilke planer jeg legger til sommeren, for øyeblikket har jeg en del planer og derfor må jeg se om jeg får tid til Palmesus.

Leser du Instagram meldingene dine, og svarer du alle?
Jeg leser alle meldingene, men får ikke tid til å svare alle hver dag, dessverre. Jeg prøver så godt jeg kan!

Skal du være med i biknifitness?
Nei det er ikke planen. Jeg skal heller aldri si aldri for det vet jeg faktisk ikke med tiden, men for øyeblikket er det ikke en del av planene.

Hører at du planlegger en ny operasjon, er dette sant?
HÆÆ? Hvor kommer dette fra? Jeg skal ikke operere og kommer ikke til å gjøre det heller med mindre jeg må på grunn av en ulykke eller noe (bank i bordet).

8 kommentarer

Siste innlegg