UKENS SPØRSMÅL DEL 1 | PARADISE HOTEL, TRENING OG SELSKAP

Annonse | Nelly

JAKKE HER
____________

Hvorfor var ikke du i selskapet til Isabelle Eriksen? Ble du ikke invitert?
Jeg ble invitert i selskapet til Isabelle jo, men jeg fikk ikke muligheten til å komme, dessverre! Jeg ble invitert i en innflytningsfest en god stund før jeg ble invitert i dette selskapet. Det så sinnsykt gøy ut da og jeg skulle ønske at jeg fikk tid til å reise dit og være med i selskapet også.

Angrer du på at du tok silikon?
Nei, jeg angrer ikke ett sekund på det. Det var det som føltes riktig for meg og det står jeg for enda!

Hvor mange ordentlige kjærester har du hatt?
Jeg har vært i tre ordentlige forhold, helt siden jeg var 13år faktisk. Det er det jeg sier, jeg er en forholds jente uten tvil.

​Hvem syns du er best på idol?
Jeg ser ikke idol, dessverre og kan ikke svare ordentlig på dette spørsmålet.

Har du kjæreste? Om ikke, savner du å ha en kjæreste?
Nei jeg har ikke kjæreste, men savner å ha en kjæreste. Jeg føler meg skikkelig ensom alene og jeg liker aller best å ha noen å vær glad i, kose med og få den personen til å føle seg bra og ivaretatt!

Liker du harry potter?
Hahah, skulle dette spørsmålet egentlig til Erik?? Jeg har sett alle filmene og liker de godt, men jeg er ikke fan av Harry Potter på den måten som Erik er. Da vi var i London måtte vi dra innom Harry Potter butikken slik at Erik kunne kjøpe både tryllestavene, genser og masse snop.

Er du og Erik kjærester eller venner?
Venner.

Når snakket du og Erik sammen sist?
Vi snakket sammen senest i dag!

Hva skal du i helgen?
Jeg skal reise bort denne helgen og gjett om jeg gleder meg!? Akkurat nå er jeg skikkelig syk og ligger hjemme med feber og influensa derfor krysser jeg fingrene og håper at jeg blir frisk før helgen kommer(!!)

Hva savner du minst med Paradise Hotel?
Det jeg savner minst må være all ventingen, herregud så mye venting det var. Jeg skal innrømme det at jeg gruet meg litt til all ventingen i og med at jeg hadde hørt i fra flere andre at ventingen var grusom, men det var faktisk ikke så verst. Det var utrolig hyggelig også. Vi ble enda bedre kjent med hverandre og det var utrolig deilig å slippe og snakke taktikk/spill de gangene.

Hva savner du mest med Paradise hotel?
Menneskene og alle minnene. Det er minner fra da vi lå og så på solnedgangen, til minner der vi jentene var på jentetur og kjørte vannscooter, til jeg ble skikkelig forelsket i Erik også videre. Det er veldig mye jeg savner med Paradise Hotel og jeg unner virkelig de som skal få være med i neste sesong, ett lite tips til dere som skal være med: NYT TIDEN, man vet aldri når man må reise hjem.

Hva betyr asap?
Asap betyr – As soon as possible. Det er en forkortelse!

Kjenner du noen som har meldt seg på Paradise Hotel i år?
Ja, det gjør jeg og jeg krysser fingrene for at de kommer med!! Det blir syke greier det.

Kan du lage en video med Helene og Melina?
JAA, det skal jeg få til så snart som mulig.

​Holder mammaen din på å bli frisk nå?
Ja, hun er bedre i formen, men hun kommer nok aldri til å bli helt kreftfri. Jeg tror hun er et unntak da og blir helt kreftfri!

Har mammaen din det bra nå?
Ja, hun har det veldig bra og jeg elsker å se hvor stolt hun er over seg selv. Hun er beintøff og jeg unner henne alt godt <3 hun er så fin! Håret på hode og øyenvippene hennes er også på vei ut, det er så fantastisk!

Er du singel?
Ja, jeg er 99% singel.

Liker du å ta bilder?
Ja, jeg elsker det!! Jeg liker aller best å stå foran kameraet da.

Er det faren din eller moren din som er spansk?
Pappa er spansk!

Hvilken telefon har du nå?
Iphone 8 Plus.

Hva er grunnen til at du blogger, hva motiverer deg?
Mye, jeg startet med bloggen for å kunne skrive om hvordan Paradise Hotel var for min del, deretter har jeg drevet med bloggen siden og skriver nå om livet mitt og andre ting egentlig. Det er mye som motiverer meg, men den aller største motivasjonen er alle dere som leser bloggen min hver eneste dag, alle de fine kommentarene og tilbakemeldingene jeg får. Det er fantastisk å kunne dele ting med dere og ikke minst hjelpe! Det er det som motiverer meg.

Hvordan føler du deg nå som du trener?
Mye bedre, forutenom at jeg syk nå da. Jeg elsker det og får mye mer energi og mer ut av dagen når jeg trener. Det er også deilig å se fremgang i treningen og jeg føler meg mye mer komfortabel i min egen kropp.

Er trening noe du ville bedt folk om å gjøre?
Ja, absolutt. Trening er bra for helsen og selv om man trener er man ikke nødt til å trene for å bygge muskler og se “fit” ut, det handler faktisk om å ta vare på vår egen kropp.

Hvem syns du var den kjekkeste gutten på Paradise Hotel utenom Erik?
Da jeg så guttene for aller første gang var det ingen jeg syns var kjekke i utgangspunktet. Vi ble jo bedre kjent etterhvert og da syns jeg de ble finere også. Om jeg er nødt til å velge en må det bli Marius.

Den beste drinken du vet om?
Vodka Redbull. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg