VI GIKK LANGT UTENFOR KOMFORTSONEN

Annonse | Lenker fra Nelly


TOPP HER | BUKSE BERSHKA

I kveld skal jeg på en innflytningsfest til en av mine aller beste venninner, Kristin. I flere uker har hele jentegjengen hjulpet til for at alt skal bli fint og beboelig for Kristin og i kveld skal det feires noe jeg gleder meg skikkelig mye til! Det har blitt utrolig fint i leiligheten og jeg er stolt over hele jentegjengen som i flere timer har stått på og malt som bare det, i tillegg har det vært skikkelig sosialt. Det er ikke like enkelt å male flere strøk på en panelvegg, det er faktisk et rent helvett* om jeg kan si det på den måten. Vel, akkurat nå er jeg super stresset, i dag fikk jeg med meg en venninne og vi har nemlig filmet inn hele to YouTubevideoer til dere som kommer ut fortløpende, og tro meg – DE MÅ DERE SE! Det er så morsomt og vi gikk langt utenfor komfortsonen for å gjøre det mest mulig morsomt for dere. Jeg lover dere drøye og skremmende samtaler, noen ba oss om å ringe 113, mens andre trodde vi var fulle på alkohol. Dette blir utrolig spennende og jeg gleder meg til å vise dere videoene. I morgen skal jeg bruke mye tid på å redigere videoene slik at de kommer ut asap.

Ellers gleder jeg meg skikkelig mye til i kveld og legger til et bilde av kvelds outfit.


Dette er meg etter dagens filming! Hjelp.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg