TING JEG IKKE VISSTE | BH, FARGEBLIND OG FRIERI

VISSTE DU DETTE?
Her kommer det en del morsom fakta dere mest sannsynligvis ikke visste noe om.

👙 At den gjennomsnittlige BH-størrelsen er 80D.
HVA? Dette hadde jeg aldri trodd og jeg visste at jeg hadde mindre pupper en gjennomsnittet. Det er selvfølgelig ingenting feil med å ha små pupper og selv etter operasjonen min har jeg veldig små pupper. Grunnen til jeg bestemte for å operere var fordi jeg ikke hadde noen ting, det var helt flatt og det passet ikke til kroppen min i det hele tatt, jeg gikk veldig mye ned i vekt og mistet det lille jeg hadde av pupper fra før av. Det var ingen vits for meg å gå med BH fordi jeg hadde rett og slett ingenting, men med operasjonen fikk jeg tilbake den størrelsen jeg hadde før jeg gikk ned i vekt og nå føler jeg meg mer feminin igjen.

👶🏻 Du er fargeblind når du blir født.
Rart, er det ikke litt trist å tenke på at man ikke husker noen ting fra da man var nyfødt? Tenk hvor gøy det hadde vært om vi hadde husket alt fra den tiden – når vi ikke kunne snakke, gå eller spise mat selv. Tenk så gøy det hadde vært om vi husket hvordan mat smakte for aller første gang, eller hvordan det var å ta det første steget..

🐘 Elefanter kan ikke hoppe.
HAHAH, jeg ler meg faktisk ihjel, akkurat nå ser jeg for meg en elefant hoppe!!

🔵 Fargen som brukes mest til fargelegging er blå.
Okei, hvorfor akkurat blå?

👱🏻 De første cheelederne i USA var menn.
Her snakker vi girl power, det er vel flere jenter i dag som driver med cheerleading enn menn? Jeg regner med det i hvert fall.

🍟 Over 1,5 millioner mennesker jobber på Mc Donalds.
Jeg har tidligere vært en av de 1,5 millionene, hehe.

🤰🏻 Det fødes 106 guttebarn for hvert 100 jentebarn.
Merkelig, lurer på hvorfor dette skjer..

📔 Verdens mest solgte bok er bibelen, det er også verdens mest stjålne bok.
Bibelen er tydeligvis en populær bok.

⚰️ Dyret som dreper mest mennesker er myggen.
Mulig det er Malaria ja.

🍎 I antikkens Hellas kunne man fri til en kvinne ved å kaste et eple til henne, hvis hun tok det i mot betydde det ja​.
Hjelp, jeg skal aldri mer ta imot et eple noen kaster til meg.

💡 Thomas Edison, mannen som fant opp lyspæren, var mørkredd​.
Dette gir fullstendig mening spør du meg. Jeg er også mørkredd og om jeg hadde levd i en tid hvor vi ikke hadde hatt lyspærer hadde jeg (uten tvil) prøvd å finne opp noe som kunne gi lys (utenom stearinlys da). Takk Thomas for oppfinnelsen din.

🌙  Det er like langt rundt månen som det er fra New York til London.
Jeg vet ikke helt om jeg tror på dette da, men jeg vet jo at månen er mindre en jordkloden.

Jeg syns det er skikkelig gøy å lese slike ting og det er nå jeg merker hvor lite jeg egentlig kan. Gjerne skriv ned alle faktaene dere tror jeg ikke visste noe om så kan jeg ta det med i ett nytt innlegg dersom det er ønskelig!

18 kommentarer

Siste innlegg