UKENS SPØRSMÅL | TINDER, DRAMA OG PARADISE HOTEL

JEG SVARER PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL,

Denne uken la jeg ut på Instagram at dere kunne stille meg spørsmål og at svarene skulle komme på bloggen så fort som mulig. Dette funker utrolig bra og det er like morsomt hver gang å lese gjennom alle spørsmålene dere stiller meg. Det er selvfølgelig noe tull og hat også, men det bryr jeg meg ikke om. Håper dere likte svarene og om det er noe mer dere lurer på svarer jeg gjerne i kommentarfeltet også! 💕
____________________________

Hva gjør jeg dersom jeg har mensen og skal ha svømming på skolen?
Mitt aller beste tips er å ta i en ny ob rett før du skal ha svømming, jeg hadde også tatt på meg en bikinitruse som sitter godt inntil kroppen! Husk at selv om man har mensen kan man bade uten at det blør gjennom.

Hvor mange søsken har du?
Jeg har en storebror som er seks år eldre en meg. Det er en god del aldersforskjell, heldigvis stopper det ikke oss i og ha mye kontakt sammen. I dag har han tre barn, en samboer og jobber som brannmann. Vil dere vite en liten funfact? I 2016 var han med på tv-programmet Norges beste brannmann.

Pleier du å stalke andre på sosiale medier?
Hvem stalker ikke? hehe. Ja, jeg har stalket andre på sosiale medier, men det er ikke noe jeg gjør hele tiden. De gangene jeg stalker andre er det som oftest fordi jeg er nysgjerrig eller fordi de ser bra ut!

Blir du lett forelsket?
Ja virkelig. Jeg er en forholdsjente og trives godt med det! Grunnen til at jeg er en forholdsjente må jo nesten være fordi jeg blir lett forelsket? Hmm.

Er du singel?
Ja, jeg er singel enda jeg.

Hva syns Erik om at du er venn med Newa?
Det vet jeg ikke, dere må nesten spør Erik om det (jeg kan ikke svare for han), men jeg tror han syns det er helt greit! Det er ingenting drama mellom oss nå og det tror jeg alle setter pris på. Det er også deilig og endelig kunne henge sammen igjen.

Hvordan går det med deg om dagen?
Tusen takk som spør! Det går veldig opp og ned, men aller mest oppover. Jeg er skikkelig stolt over meg selv som har klart å finne ut hva jeg vil i livet og hva jeg står for, dette hadde nok tatt lengre tid om det ikke var for deltakelsen min på Paradise Hotel. Før var jeg veldig opptatt av at andre skulle ta valg for meg og det er glad for at jeg klarer selv den dag i dag.

Hvem likte du best av guttene på Paradise unntatt Erik?
Jeg kom veldig godt overens med de aller fleste guttene, men om jeg er nødt til å velge en må det bli Leo (selv om han sendte meg hjem). Leo er en veldig hyggelig kar som er utrolig morsom og snill. Jeg husker at han var en trygghet for meg der inne den første dagen jeg kom inn bare fordi vi var fra omtrent samme sted som meg. Er det bare jeg som syns det er merkelig at dersom man møter noen med samme dialekt føler man plutselig en mye større connection og trygghet?

Hvilke fremtidsplaner har du?
Jeg har veldig mange fremtidsplaner, men det er nok ikke alle som går i boks. Jeg har veldig lyst til å reise mye og gjerne på forskjellige steder. Ellers har jeg lyst til å få bloggen og YouTube til å bli enda bedre og mer særegen. Jeg skal jobbe hardt og følge drømmene mine!

Hvem er din bestevenn fra Paradise Hotel?
Julie Grindbakken!

Har du sluttet å trene?
Jeg har vært på reise i nesten to uker nå og da syns jeg det er vanskelig å prioritere trening. Nå som jeg er hjemme igjen skal jeg begynne å trene mye, jeg har også noe spennende på gang som jeg gleder meg til å fortelle dere.

Er Helene og Ole sammen?
Det må dere nesten spørre Helene og Ole om, jeg vet ikke svaret på det selv om jeg har vært sammen med Helene denne uken.

Har du slitt med spiseforstyrrelser?
Nei det har jeg ikke. Jeg syns det er skikkelig vanskelig og snakke om temaet kropp, og jeg syns det er trist og se hvor mye fokus det er rundt kropp hele tiden. Da jeg var yngre hadde jeg et dårlig selvbilde (også på grunn av kroppspress) og det er vondt og snakke om. Hele livet har jeg vært genetisk veldig tynn, det var vel i ungdomsårene at jeg begynte å legge på meg (noe jeg er glad for). Det er ikke alltid man kan gjøre noe med hvordan man ser ut og det er vanskelig når samfunnet skaper et press og en “fasit” over hvordan man skal se ut for å være “perfekt”. Det finnes ikke noe som er perfekt og det tok meg 21 år å forstå. Det er noe annet dersom man har lyst til å trene seg mer muskuløs, men det er opp til hver enkel. Jeg syns det er fint at vi mennesker har forskjellige former, hvor rart hadde det ikke vært dersom alle var helt like? Det som er viktig for meg er å ha en god helse, derfor spiser jeg sunt og trener. Jeg trener også for å oppnå de målene jeg har satt meg og for å oppleve mestringsfølelse.

Var det Ole og Helene som kysset på bilde på bloggen?
Ja, det var det.

Hvordan kjenner du og Helene hverandre?
Vi ble kjent gjennom Instagram.

Er du og Helene barndomsvenner?
Nei vi er ikke det, men jeg skjønner at dere kan tro det, vi har jo tross alt nesten helt lik dialekt og hang sammen helt plutselig denne uken.

Har du tinder?
Nei, det kommer jeg nok heller ikke til å få meg.

Snuser du enda?
Ja, dessverre.

6 kommentarer

Siste innlegg