HEMMELIG FAKTA OM PARADISE HOTEL DELTAGERNE

VISSTE DERE AT…

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

1. At jeg var så full at jeg sklei ut av dusjen og fikk hjernerystelse den ene festen?
Dette tok de ikke med på tv i og med at flere fra produksjonen måtte komme inn å hjelpe meg. Det hadde sett utrolig rart ut og de plutselig var på tv og prøvde å hjelpe meg.
 

2. At jeg måtte på legevakten allerede andre dagen jeg hadde kommet inn på hotellet?
Jeg fikk dessverre øyebetennelse der inne og legen sa at en god blanding av: linsene mine, de falske vippene og et helt nytt klima altså varme og mye bading gjorde at jeg fikk betennelsen. De tingene der er en skikkelig dårlig kombo dersom du skal til syden eller på ferie, vær forsiktig. Jeg hadde forresten brukt linser i kun et par måneder før jeg reiste til Mexico og hadde ikke helt kontroll. Tror jeg også fikk alkohol inn i øyet.. 
 

3. At Julie og jeg hadde et hemmelig tegnspråk?
Vi blunket til hverandre dersom det vi skulle si til hverandre handlet om det vi hadde sagt alene på skjermen. Det er ikke lov å gå ned på sync for også gå opp igjen og fortelle de andre deltagerne om hva vi hadde snakket om der nede, derfor blunket jeg to ganger til Julie før jeg snakket. Da virket det som om jeg snakket om noe random jeg tenkte på..
 

4. At Karoline latet som hun skjønte alt, men egentlig ikke hang med på noen ting omtrent?
Jeg ler av dette. Jeg og Karoline har faktisk snakket om dette i ettertid – da vi var i Mexico virket det hele tiden som Karoline skjønte alt, egentlig latet hun bare som. Flere ganger da jeg og Karoline snakket sammen fortalte jeg henne at jeg ville spille sammen med hun og Leo, da svarte hun “JAAA, VI GJØR DET, LURT”. Da jeg snakket med henne de andre gangene hadde hun vist ikke skjønt helt hva vi snakket om sist. Andre ganger da vi fikk brev og skulle tolke og forstå brevene sa hele tiden Karoline “Åja, nå skjønner jeg” eller bare “Åja, det er sånn ja, hmm” For å virke skummel hehe. Smart trekk av Karoline!

5. At jeg og Julie hadde en stor krangel?
Vi hadde faktisk en stor krangel den ene festen i finaleuken. Jeg tror ting gikk litt hardt innpå oss med tanke på at det nærmet seg finale. Da Newa og Julie hadde den store krangelen i finaleuken var det ikke topp stemning mellom de to. Det betydde ikke at jeg og Newa ikke var venner for det var vi og jeg støttet begge to. Jeg husker at jeg og Newa satt oppe i sofaen der vi hadde festene og snakket sammen om alt og litt om Julie. Da så Julie at vi satt sammen og skjelte meg ut nede på toalettet fordi at jeg hadde snakket dritt om henne med Newa, hjelp.

6. At jeg, Karoline og Ann Mariell hadde en stor krangel?
Jeg gråt skikkelig mye da vi kranglet og dette kom faktisk ikke med på tv. Det var egentlig bare uenigheter om ting som ble sakt.. Heldigvis ordnet vi fort opp igjen. Det var heldigvis ikke noe stort og da krangelen var over gikk ting mye bedre der inne.

7. At Erik hadde fast sitteplass ved bordet?
Hver eneste dag skulle Erik hele tiden sitte på samme plass rundt bordet. Om noen andre satte seg der måtte de enten flytte seg eller stå i en kamp for å få lov til å sitte der av Erik. Han skulle så absolutt hele tiden sitte i midten av bordet.

8. At Newa elsket latinomusikk?
Hver dag hadde Newa sine faste musikk ønsker og det gikk som regel i latinsk musikk, hehe. Det er så morsomt å tenke tilbake på. De gangene det kom på latinsk musikk hoppet Newa opp fra sofaen og danset i vei. Hun er faktisk skikkelig flink til å danse i motsetning til meg.

3 kommentarer
    1. Det er sykt irriterende at du fortsatt i det hele tatt nevner noe om paradise hotel på bloggen. Dette er lenge siden, og ikke noe vi er interessert i å lese om nå lengre.

    2. RRR så ikke gå inn på bloggen ho sinn da pH er hverfall bedre en farmen. Jo mange er interessert i PH så da vett du ikke en dritt men når man er folk som deg så skjønner man ikke en dritt

    3. Helt uenig med RRR.
      Det kan være greit å vite hvordan TV vrir og vender på ting og hvilke situasjoner som kan oppstå osvosv.
      You do you!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg