NELLY TRY ON HAUL + GIR BORT KLÆR TIL EN VERDI PÅ 5000 KR

Annonse⎟Lenker i videoen er fra Nelly

I DENNE VIDEOEN FÅR DERE SE:

– – – – – – – – – 

🎥 Mitt aller nyeste innkjøp fra Nelly + try on haul

🎥 Rommet mitt hjemme

🎥  Klesskapet mitt hjemme

🎥 Jeg bytter ut hvert plagg jeg får fra Nelly med mine egne klær

🎥 Dere får også se hvilke klær jeg skal gi bort som er mine

🎥 Dere får også vite hvem jeg gir klærne mine til

🎥 Klærne jeg gir bort er verdt ca. 5000kr

– – – – – – – – – 

Hei dere! I denne videoen gir jeg bort mine egne klær til en god sak, mer om dette forklarer jeg i videoen. Nå som det er vinter og kaldt ute er det veldig godt for de som trenger det å få klær, i den anledningen tenkte jeg å gjøre et helt vanlig “new in fra Nelly” innlegg til en video hvor jeg er nødt til å gi bort mine egne klær som jeg har kjøpt selv til en god sak. Dere for også se når jeg prøver klærne fra Nelly på meg! Det har kommet inn utrolig mye fint nå til høsten/vinteren og jeg er like fornøyd som vanlig. Jeg håper dere likte videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min.

HUSK Å ABONNER PÅ YOUTUBEKANALEN MIN HER

3 kommentarer
    1. Så bra ! , skulle ønskt jeg var en av de flyktningene ! Så mye fint . Du har så fin kropp !
      Ikke kjøpt nytt på 5 år , pga økonomi og dårlig livs tilværelse haha , huff. Håper på 2019 kan gi med noe nytt. Går enda i klær fra 8.klasse haha. Men folk tror jo jeg har nye klær vett, siden de ikke har sett dem “før” fordi det er nye venner eller så gammelt at det er glemt . Så fint kan det også vær hehe

    2. Synes du kledde alt det som du ikke passet lengere 😊 men mest for at man ser litt av den deilige maven din😊❤️ men hvis den jakka bettyde mye for deg og hadde den med på mange kamper synes jeg at du skulle beholde den 😊digger deg og kanalen din og bloggen din 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg