NEXT STOP.. ✈️

BERGEN, HERE I COME
______________________________

Akkurat nå sitter jeg på flyplassen og fikk tid til å blogge før flyet tar av mot Bergen. Jeg gleder meg skikkelig mye til å se Melina og Inger igjen. Det er forresten en del som har sendt meg meldinger rundt Halloween som jeg nevnte i forrige innlegg og ja – jeg vet at halloween er den 31.oktober, det jeg mente i hovedsak var at jeg skulle på et event i helgen hvor vi skal kle oss ut, og for meg føles det ut som Halloween er i helgen. Beklager for at jeg skrev feil (hehe) og tusen takk til de som sendte meldingene og fikk minnet meg på feilen, ups.

 Ellers tenkte jeg å nevne det at jeg var hos legen i dag. I en god stund nå har jeg begynt å få røde prikker på armen og dette har gjort at jeg har vært en del bekymret den siste tiden – det er ikke hver dag man plutselig får røde prikker på huden.. heldigvis gikk jeg til legen og fikk sjekket opp i det, det var ikke farlig. Jeg vet at det er bedre å dra til legen en gang for mye en en gang for lite og i dette tilfellet oppdaget jeg noe jeg aldri hadde sett før med huden min, som de røde prikkene. Selv om mine prikker ikke var farlige er det en stor lettelse å få det bekreftet.

Flyet tar av om 25 minutter og jeg er nødt til å komme meg avgårde til gaten min, jeg håper at dere har fått en fin start på helgen og nyter været! Og forresten i Bergen skal det faktisk ikke være regn i helgen, det er deilig.

7 kommentarer
    1. Kjipt med fake Gucci veske da :))) Hvorfor ikke gå med Hm veske, når du allikevel har betalt det samme for «Gucci» veske som ikke er ekte?

    2. Kristine: Nei, vi gjorde det faktisk ikke så mye i vår sesong som i andre sesonger og vi måtte ikke si det, men det falt bare inn naturlig og si, for å gjøre alle forberedt på brevet, om du skjønner? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg