DETTE HAR JEG ALDRI SETT FØR

I N A M O   L O N D O N
____________________________

Herregud så sinnsykt kult. Jeg vet at det er et par dager siden jeg kom hjem fra London, men dette må jeg vise til dere. Dette er nok en av de kuleste restaurantene jeg har vært på i hele mitt liv, det var så fascinerende at jeg tok helt av og bestilte to hovedretter og tre side retter, hahah. Det var i hvert fall ingen tvil om at jeg ble mett nok og var på kanten til å kaste opp da vi gikk derfra (på en positiv måte da, selvfølgelig). Restauranten jeg snakker om heter Inamo og ligger nokså sentralt i London og om du eller noen du kjenner skal dit så anbefaler jeg Inamo på det sterkeste! Det er ikke det at maten er sensasjonelt god, den er veldig god, men hele opplevelsen er verdt å prøve, man styrer nemlig alt selv gjennom å touche bordet. På det ene bilde kan dere se at jeg toucher bordet for å se gjennom menyen, man kan også endre bakgrunnsbilde på bordet og se hva de driver med på kjøkkenet. Man kan også spille spill enten alene eller ha battle mot sidemannen, dette sier vel alt?! Det er utrolig kult og virkelig noe vi mangler her i Norge. Det aller kuleste med dette var da jeg gikk gjennom menyen og kunne se hvordan retten så ut på bordet og det tror jeg flere har lyst til å oppleve. Veldig ofte når jeg er på restauranter skulle jeg ønske at jeg kunne ha sett hvordan retten så ut før jeg bestilte den og det kunne vi her. Det er nok veldig mange som tenker at dette er usosialt, det var min første tanke, men da vi var der var det så gøy at vi hadde ikke annet å gjøre en å snakke om det. Maten var skikkelig god og jeg er imponert over hvordan de danderte maten, bare se hvor kult  de ordnet sushien jeg bestilte da, herreGUD, jeg har ikke ord. Dit skal jeg virkelig tilbake og jeg har aldri sett noe lignende før.

Se så morsomt de har dandert sushien, haha.

Slik styrer du selv hva du vil gjøre, enten om du vil se på menyen, endre bakgrunn, spille spill, se hva de gjør på kjøkkenet og hvordan de lager maten og mye mer.

Her kan dere se hvordan menyen ser ut og det er dette jeg snakker om når man får se hvordan maten ser ut før man bestiller den. Dødskult.

Fineste mamma!

6 kommentarer

Siste innlegg