DETTE SER JEG FREM TIL

JEG SER FREM TIL Å..

♥ Bestille nye ferier når jeg kommer hjem 
Reisene er fortsatt ikke helt i boks, dermed velger jeg å holde det tett enda.
 

♥ Se hele familien min igjen
Nå er det lenge siden jeg har vært med alle i familien min og gjett om jeg savner de?! Ja.. Det er skikkelig dritt å være borte fra familie og venner over lengre tid, selv om jeg har det gøy når jeg først er ute å reiser.
 

♥ Bli flink nok som DJ at jeg kan spille alene 
Dette er seriøst så gøy og jeg vet at jeg er klar om en liten stund, alt jeg trenger er litt mer trening.
 

♥ Reise på ferie med en person dere garantert har sett på tv før.
Dette blir spennende, jeg kunne ha tenkt meg å reise rundt i hele verden derfor håper jeg at vi kommer frem til en plass begge to vil reise.

♥ Feire julaften
Hvem elsker vel ikke å kjenne på julestemningen? Det gjør jeg. Det er noe av det koseligste som finnes – Vi pleier å bake mye, ha kveldskos foran tv-skjermen med en god film/serie, fyre opp i peisen og mye mer. Gleder meg.
 

♥ Feire nyttår
Jeg elsker å feire nyttår og bare det å ha på seg en superfin kjole er så gøy, det er ikke alltid man kler seg så fint som akkurat den kvelden. Det er noe med stemningen den natten som gjør at jeg elsker livet. Det skal også bli deilig å komme i gang med et nytt år og nye muligheter.
 

♥ Feire bursdagen til den ene venninna mi i helgen
Dette er kanskje en av de tingene jeg ser mest frem til akkurat nå. Jeg savner venninnene mine mye og derfor er det fint at vi samles til en bursdag i helgen! Jeg er vandt til å bruke mye tid sammen med venninner og nå som jeg er ute å reiser en del ser jeg dem veldig lite i forhold til det jeg er vandt til. Heldigvis vet de hvor mye de betyr for meg og at jeg som regel alltid bruker tid på de når jeg kan og er hjemme.
 

2 kommentarer
    1. Tjener du en del penger på bloggen din nå? Og YouTube og Instagram ? Du er jo ganske høyt oppe på topplista?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg