LONDON DAY ONE

LOVE U LONDON

London dag har vært sinnsykt koselig, men også travelt. Jeg nevnte tidligere at jeg hadde fått lite søvn de siste dagene og det går selvfølgelig ut over humøret mitt her nede. Nå som vi har fått sjekket inn på hotellet – Grand Royale og handlet inn de tingene vi trenger føler jeg meg ti kilo lettere. Jeg har også fått tak i nett som gjør at jeg kan blogge! Deilig. Jeg blir seriøst så lykkelig av å reise, jeg storkoser meg og ser virkelig frem til tre fine dager her i London. I går startet vi dagen tidlig og var allerede på flyplassen i 09:00 tiden noe som er perfekt etter min mening! Vi skal sove her i to netter til sammen og siden vi reiste tidlig i går vil vi få tre hele dager i London. Da vi ankom London tok vi underground inn til byen og jeg kan med hånden på hjerte si at locationen til hotellet er on point. Vi bor to stokk med underground fra Oxford Street og tro meg – man vil ikke ligge midt i Oxford da det er støy og bråk hele døgnet. Hotellet er kjempekoselig og jeg legger med et par bilder slik at dere kan se hvordan det ser ut. Utenfor hotellet er det store matbutikker, små restauranter og apotek, de har virkelig alt! Jeg vet hvor kjipt det er å måtte dra langt for å komme til en matbutikk dersom man er litt småsulten.

Etter at vi fikk ordnet alt med innsjekk og handlet inn varer dro vi rett inn til Oxford Street og da jeg skrev dette innlegget satt jeg på et nydelig hotel med super bra internett, mens tante og mamma var ute og handlet. Vi spiste lunsj på Bella Italia og de hadde sinnsykt god mat, absolutt verdt det. Ellers håper jeg at dere koser dere hjemme i Norge, jeg kan trøste dere med at været er omtrent helt det samme..

Se så fint og koselig hotell vi bor på.

Rommet er utrolig lite, men så koselig og fint i forhold til mange andre hotell her i London.

2 kommentarer
    1. Oi høres ut en god plan og en veldig god liste 😊
      Gøy i London ja har ikke vært der siden høsten 2017 😊 men tenker at du hadde en fine ut og at du koste deg så masse 😊
      Gøy og reise 😊 har og vært på tur 😊 lang tur ikke så langt i fra der du var på tur du var i Mexico 😊 men kos deg så masse 😊 og gode helg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg