NÅ KAN DERE SE MEG SOM DJ

video:dj

JEG ER DJ FOR ALLER FØRSTE GANG, HJELP(!!)

_____________________

Okei dere, jeg kan starte med å si at jeg var skikkelig i tvil på om jeg skulle dele denne videoen med dere. Det som gjorde at jeg valgte å dele den var at jeg hadde lovet dere å filme denne dagen slik at dere kunne få se. Jeg kan starte med å si at det er noe av det gøyeste jeg har gjort og ikke nok med det storkoste jeg meg noe så sinnsykt, herregud! Jeg savner det allerede faktisk – no joke. Etter å ha prøvd å være dj en kveld vet jeg at dette er noe jeg har lyst til å gjør mer av, jeg vil trene mye og bli skikkelig flink selv om det kommer til å ta mye tid. Jeg vil at dere skal huske at dette er min aller første gang.. Takket være Nicholas Adams og Joachim Fields får jeg muligheten til å lære meg dette, de er vanvittig dyktige og bare det at de har tålmodighet nok til å lære meg dette betyr ufattelig mye for meg. Lucky me! I utgangspunktet skulle jeg publisere denne videoen på YouTube, men jeg følte rett og slett at den ble litt for rolig med dårlig lyd og kvalitet derfor droppet jeg det og velger heller å dele den med dere her på bloggen. Beklager så mye for dårlig kvalitet, ellers håper jeg at dere liker den!

Jeg kommer til å oppdatere dere gjennom reisen min som dj og jeg kan love dere at den ikke stopper her. Selv om det kan se slik ut, hehe. Jeg vet at jeg spiller lite i denne videoen nettopp fordi jeg ikke hadde lært meg nok enda. Jeg turte ikke.

Husk og ta HD på 1080 for best mulig kvalitet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg