VI ER PÅ VEI TIL LONDON IGJEN

Herregud så sliten jeg er, nå skal dere høre. Etter den grusomme hjemreisen fra Portugal for bare tre dager siden har jeg ikke klart å hente inn litt søvn engang. Jeg gikk glipp av to døgn med søvn og er fortsatt dødssliten, dette er noe jeg er redd for når det kommer til London turen med mamma og tante. Skal jeg gå rundt og være trøtt hele tiden?! Det orker jeg ikke og forhåpentligvis får jeg mer energi der nede. Akkurat nå sitter jeg, tante og mamma på flyplassen, vi skal nemlig til London i dag! Tenk at dette blir andre gangen min til London på under en uke, man skulle nesten tro at jeg elsket å fly selv om det ikke stemmer.

For tre dager siden var jeg og Erik innom London i og med at vi måtte mellomlande der et par timer og det eneste vi kunne gjøre da var å handle på flyplassen og spise mat, mye mat og godteri. Det skal bli skikkelig deilig å komme ned til London igjen og ha god tid til å shoppe, gjøre morsomme ting og slappe av. Denne ferien har jeg bestemt meg for å ikke bruke alt av tiden min på å shoppe, selv om det er noe jeg elskeeeer. Jeg har lyst til å skape minner for mamma sin del også og nyte livet spesielt nå som jeg bruker mer tid på å ta bilder i de øyeblikkene jeg egentlig burde ha vært ordentlig tilstede, på grunn av bloggen. Det er en del som lurer på hvordan det går med mamma og jeg merker nå at det har vært en stund siden jeg har blogget om henne. Hun har det veldig mye bedre en før og er så og si ferdig med cellegiften. Det eneste hun må gjøre nå er å ta en type cellegift som ikke er like sterk for å ikke gi mat til de kreftcellene hun enda har i kroppen, denne cellegiften er med på å holde cellene i sjakk slik at de ikke får den næringen de trenger til å utvikle seg. Nå skal det sies at jeg ikke er en lege, men dette er i hvert fall det mamma har fortalt meg. Vi gleder oss mye til denne turen alle sammen og jeg vet vi kommer til å ha the time of our lives. Jeg skal selvfølgelig prøve å vlogge og filme litt, kanskje ha en video sammen med mamma og tante? Hva tenker dere? Også kommer jeg til å ta massevis av bilder slik at dere får se hva vi gjør her nede hele tiden.

Har du noen tips til hva vi kan finne på i London? Eventuelt tips til noen gode restauranter?

10 kommentarer
    1. Kos deg masse i London sammen med moren din og tanten din Ingrid! 🙂 Skap miner og spesielle øyeblikk! Man lever bare en gang. Så godt å høre at det går bedre med moren din, ønsker dere alle alt godt. Klem <3 Ps . nydelig bilde av deg

    2. Om dere er glad i en god biff vil jeg anbefale Gauchos! Helt fantastisk godt 🙂 Om dere har tid/mulighet ville jeg dratt på Escape Room, sinnsykt gøy og litt adrenalin for alle. God tur <3

    3. Anonym: Så gøy! Den krefttypen hun har pleier som oftest å komme tilbake jevnlig (tilbakeslag). Legene kan aldri si om hun kommer til å bli helt frisk eller ikke, men jeg tror på mirakler og av en eller annen grunn så vet jeg at mamma er et mirakel <3 Alt jeg ønsker i livet mitt er at hun skal bli kreftfri og være frisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg