RABATTKODE TIL ALLE, INKLUDERT DERE SOM IKKE LESER BLOGGEN MIN

Annonse | Lenker fra Nelly

Hvorfor skriver alle “rabattkode kun til leserne mine”?
Greit nok at de som ikke leser innleggene til bloggere ikke får med seg rabattkoden, men egentlig er den jo til alle!? Morsomt..
Jeg er faktisk en av de og skrev det før, men nå som jeg har tenkt mer over det så gir det ikke mening. Kanskje det skrives for å høres ekstra “spesielt” ut? Jeg vet ikke. Uansett, Nelly er superflinke til å ha jevnlige salg hele tiden på nettsiden sin, de er også flinke til å ha rabattkoder og hvem liker vel ikke det? JEG ELSKER DET.

Nå har Nelly Mid Season sale på opptil hele 70% rabatt og derfor har jeg utnyttet sjansen og klikket meg hjem en del plagg som kommer godt med i vinter. Jeg har også vært så heldig å få lov til å dele ut en ekstra rabattkode som er til ALLE. Rabattkoden gjelder på alt fra NLY Brands som er Nelly sitt eget merke. Nesten alle klærne mine er fra Nelly Brands og det jeg liker best med NLY Brands er at klærne er superfine og rimelige i pris.
Rabattkoden gir dere 20% og varer frem til torsdag 18/10, kl. 16:00.
 

BRUK KODEN INGRID20 I KASSEN OG FÅ HELE 20% RABATT PÅ ALT FRA NLY BRANDS HER

 

Dette har jeg klikket med meg hjem i dag

🐆🐆🐆

      

BODY HER | GENSER/TOPP HER | FLUFFY FAUX FUR JAKKE HER

      

JAKKE HER | KÅPE HER | GENSER/TOPP HER

      

TOPP HER | BUKSE HER | BUCKLE TEDDY JAKKE HER

      

GENSER HER | HEELS HER | BODY HER

3 kommentarer
    1. Har også tenkt på rabattkode til kun leserne mine.
      Om noen du kjenner har lest inlegget der rabattkoden sto, så kan de jo si rabattkoden til deg og da kan du bruke den.
      Det trenger heller ikke å være faste lesere, men bare noen som trykket seg inn på inlegget og så rabattkoden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg