ALENETID I SOLNEDGANGEN

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp og Lenker fra Nelly

E N   L I T E N   O P P D A T E R I N G

_________________

Jeg skal være veldig ærlig og fortelle dere litt om hvordan jeg har hatt det denne uken og hva jeg har følt. For noen uker siden skrev jeg et innlegg om det å reise på ferie med ekskjæresten sin, hvilke forventninger jeg hadde og hva jeg følte rundt det. Før vi dro ned hit var jeg klar over at det ikke kom til å være like enkelt å reise med Erik og i hode mitt så jeg for meg at det kom til å bli så gøy, misforstå meg rett, det har vært gøy, men også veldig tungt. Hva skal jeg si? Vi er i en utrolig vanskelig og i en veldig rar situasjon hvor vi har vært sammen, men ikke er det lenger. Hvordan oppfører vi oss? Hva gjør vi?

I går kveld gikk vi sammen ned til stranda og så på solnedgangen, vi fikk tatt litt bilder og snakka sammen. Jeg er helt sikker på at vi begge har hatt det veldig tungt oppi dette og ikke visst hvordan vi skal forholde oss til hverandre. For min del har det vært svært tungt og vanskelig i perioder, jeg føler meg av og til litt forvirret, samtidig har jeg flere ganger tenkt gjennom om det i det hele tatt var riktig valg at vi reiste sammen på ferie. Vi har kranglet og ting har vært tøft, men alt i alt har det endt godt likevel. Vi er venner og det er deilig, jeg blir bare skikkelig forvirret og tenkte jeg skulle dele det med dere. Vel, det var i hvert fall utrolig deilig å få litt alenetid i går, det var noe vi trengte begge to. Solnedgangen her i Portugal er utrolig vakker og jeg vil virkelig ikke hjem enda. Denne ferien har gitt meg både glede, sorg, tid til å tenke og slappe av, som igjen gjør at jeg føler at valget vi tok om å reise sammen virkelig var verdt det til slutt.

– 

BIKINITOPP HER | BIKNITRUSE HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg