BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #3

Realiteten, de surfebrettene der er supertunge.

Erik var ikke supergira på å bli tatt bilder av..

Her mistet jeg balansen, haha, off.

Sol i ansiktet mens jeg bærer et supertung surfebrett, jaja.. 

Teit, men sant. Jeg sminket meg for å ta bilder, og må deretter fjerne sminken før surfetreningen.. er det nå jeg burde skjemmes?

Det er ikke bare tungt å bære surfebrettet, det er omtrent like tungt å ta på seg våtdrakten.

sexy surfergirl?

________________________

Akkurat nå føler jeg at tittelen til innlegget burde ha vært “reality-check” i og med at alle disse bildene er det. Jeg merker at jeg skjemmes når jeg publiserer de bildene hvor jeg fjerner sminken. Hvem bruker sminke i solen, ved stranden, når man skal ut å surfe? Herregud. Jaja, nå får dere se hvordan det egentlig er og tro meg – det er ikke like enkelt å surfe hver eneste dag, det er skikkelig tungt og man føler seg rett og slett uvel. Jeg syns forresten av disse innleggene er morsomme å dele med dere! Selv om flere har sakt til meg at som blogger må jeg ha fine bilder. Bloggen min handler om livet mitt og det er langt i fra perfekt, hehe.

Forresten, akkurat nå sitter vi på bussen inn til Lisboa for å shoppe, spise god mat og oppleve byen. Jeg gleder meg utrolig mye selv om det kommer til å bli varmt, tungt å bære baggen rundt i byen og mye mennesker. Hvem liker vel ikke å oppleve nye storbyer? Det gjør jeg💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg